姊妹團同遊泰國~血拼篇

下午4:29:00 Ishiha 0 Comments

我今次買左既部份戰利品!! 
今次去bkk, 真係可以講超值!! Exchange rate: 4.43, 真係抵!!  記得上次去既時候係HK$1=4 baht 
再加上未到6-8月大減價時段, 已經有百貨公司商店開始做promotion. 
仲有買滿2000 baht就可以退稅, 真係抵上加抵!!!
搞到我買左好多0野都係用左好少$$就願望達成啦!! 
因為最後那天仲有終極血拼, 真係拼到夠先返香港!!
護膚品篇
Panpuri:  03年成立, 在泰國、日本、杜拜、法國、美國很有名, 屬高級精品貨色,由shampoo、到面部化妝水、潤唇膏 ,還有身體用的body lotion 、massage oil 、 shower gel,以及手腳用磨砂、指甲潤手乳等,由頭到腳款式功能齊備 .  好多五星級酒店包括Mandarin Oriental 、Four Seasons (包括香港) 、Conrad 或者Sukhothai 內的spa ,指定用它提供各式療程, 要買回家, 亦只有高級百貨店如英國Harvey Nichols , 香港lane crawford才買到。
呢個brand 既jasmine味好正好清!! 我都買左個木製按摩同埋best seller: bath & body massage oil; milk bath!!  呢隻massage oil可以一枝幾用, 可以加 2 spoonful做milk bath浸全身, 又可以當massage oil用.  呢家做緊10% off , 仲比我地發現siam paragon有15% off.  木製按摩點解會買?? 試左既人就知啦!! 因為唔駛用好多既力就可以有效果, 我地幾個係咁試, 不停試, 覺得好舒服.  最後係每人買左一個返來.  其實都唔平成350 baht一個, 但係物有所值.
MT. Sapola:  想找呢隻brand好耐, 一直找唔到.  只係機場king power見到買左枝lemongrass handcream 410baht.  呢隻brand係最出名係lemongrass.  我地試左好多隻, 覺得呢隻lemongrass係最清最好聞.
Jurlique: 去左central見到Jurlique Rosewater有買一送一, 折後都係700baht/each!! 超抵!! 而香港係賣開HK$330.
另外姊姊G買左COVERMARK返來!! 不過唔係隻隻Product都抵!! 原來`Herbage Midnight Change好平, 香港買了hk$1500/枝, 係日本買也要15000yen (即hk$1200), 但呢家可以用半價既價錢就買到啦!! hk$650/枝就有啦!! 
<--大割引推介

日常生活用品篇:
VITARA Aloe vera 99.5%:  我朋友好易生暗瘡, 即刻買左來試用.  真係覺得唔錯, 又好用!! 係BOOT 及BIG C都有得賣, 價錢仲好吸引呢!! 只係175baht 120g.  有D係香港買0個d唔係咁好用.  而呢隻aloe vera好多人試用後都有推介過話好用.
雖然我仲未係C奶仔一名, 對於C奶工作 "0"concept既我, 開始都要試下加入戰團!! 同班C奶仔學下0野先~~~C奶仔秘訣第一式係: 夾價買平貨.  今次就係bkk試下體驗一日C奶生活, 就由買日用品開始. 
買左牙膏, 牙刷返來. 因為比香港平左一半價錢, 再買埋米返來!! 下面0個包米係organic米 [四色糙米], 只有2kg, 但係價錢係HK$30有找, 抵!! 平過香港好多好多, 一包organic米相信都要成hk$80-90一包呀!!

 WELL DONE


 
JJ Market篇:
今次去左半日shopping @ JJ market, 行下行下到左一間連日本都有介紹既香薰油專門店~A ROOM, 呢間店所賣的香薰油全部都係100% natural oil, 自家製作.  我又C奶仔上身, BARGIN左唔錯既價錢, 買左2枝massage oil (200 baht/each, 250ml)及2枝香薰油: lemongrass & lavendar (130 baht/each).  我計過有成8折呢!!
跟住買左件自家design tee呢!! 價錢好平, 一件都係HK$60左右.  勁抵!! 加上質地都唔錯, 好多香港人都有幫襯呢!! 店主TK好nice, 我地仲同佢影相, 仲有自家homepage http://www.mime-tko.com/
另外買左4個杯, 都好抵!! 130baht/4 glasses.  再買左d cushion cover 都係150 baht/2 pcs (又係講價)!! 
今次目的係買波波燈, 行左好多間先找到心水顏色, 一串都係90 baht 

另外係jj market見到SCRAPBOOK又買左一本, 可以放80張相, 都唔錯!! 價錢都係175 baht一本.  抵到爛!! 係香港一定買唔到啦!!

最尾那日係bkk勁shop之餘, 去到siam discovery center見到呢間賣scrapbook店叫做 Goose, 入面有好多DIY工具賣!! 
我仲買左2本細SCRAPBOOK呢!!  

內頁好似張圖咁樣的, 可以風琴色拉頁!!Congratulations 0個本可以用係自己wedding呢!! 另外一本就遲d先開工搞.
                    姊妹團同遊泰國~住宿篇 
                    姊妹團同遊泰國~胃食篇    

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...