姊妹團同遊泰國~胃食篇

下午4:40:00 Ishiha 0 Comments

每次到bkk必吃既水門海南雞飯, 認住呢間粉紅黨!! 
我地住得好近,所以一落機係super rich對換埋$$後, 就立即開始美食之旅第一站. 
未見雞既踪影, 已先上沾醬及雞高湯{好勁既白胡椒味道, 又是最愛!!}
沾醬超讚,生辣椒的香氣加上很辣,我最愛, 就係愛它夠辣.
雞好食不在話下, 連飯也是超好吃,粒粒分明而且有雞汁的香氣
大家記住必食呀!! 我曾經試過晚晚都買返去酒店再食架.
水門海南雞飯地址: Soi Phetchaburi 30, New Phetchaburi Road, Makkasan, Rachatewee, Bangkok
營業時間:05:00~15:00,17:00~03:00

第二站去左最近central既 Erawan Tea House食high tea, 都係220baht/ppl.


去完high tea血拼左幾個鐘頭, 話咁快又到晚餐時間.
  
 之前一直想試呢間 Calderazzo Italian Restaurant, 但係次次都係得一兩個人去食又食唔到咁多.

今次終於有機會去啦!!  其實一d都唔難找, 係chitlom站對住central 街口一直行大概8-10min便到
坐低一陣, staffs已經拎左好好味既麵包籃比我地享用, 最鍾意食一條細細既cheese stick, 好正!! 
外herbal bread也唔錯呵.  其實一間好食既餐廳能夠連湯都做得好好味, 主菜一定冇問題. 
係香港even去高級餐廳order一個湯, 價錢唔平之如, 做既湯都未必好飲.
所以每人order左一個湯試: seafood, lobster, 南瓜及蕃茄湯. 原來每款湯(180-230baht)配唔同既麵包的. 





另外order左一個salmon pizza & lobster spaghatti, 好好味!! 個底好脆呢!! 龍蝦意粉個souce都好正!!  但味道有d似飲緊lobster soup.

 
地址: 59 Soi Langsuan, Ploenchit Rd, Lumpini Patumwan, Bkk 10330
Lunch: 11:30AM - 2PM , Dinner: 6PM - 10:30PM
第二日做完spa
 
下午去左食魚翅, 蝦球及咖哩蟹.
 


第二日晚行完街街好倦!! 去左好近SILOM既ban khun mae {呢間係novotel酒店隔離呢間泰菜}

未試過叫呢個combo set (240 baht), 有好多款食物.  最鍾意食綠咖哩. 






 


星期日去左JJ market又係行到傻左!! 夜晚去左酒店樓下開飯算啦!!
因為假日, 間間都好多人.  加上我地係JJ market消耗左好多.
最想食shabu shabu!!!  任飲任食都係229 baht (1hr 15min), 超抵!!  加上未試過, 一於去試下先!!
 去到central world 6/F見到呢間Shabushi by Oishi, 真係幾多人等位.  我地等左20min先安排到入座
入到去, 見到好多0野食呢!! 仲要係一日一窩, 有得自己揀湯底

 有一位staff走來同我地雞同鴨講, 不過我地估到佢講咩!!
佢想講我地幾點開始及完成時間 {因為buffet有時限}
d菜好fresh!! 我地個個肚餓到不停食呀食呀!!  而且出面仲有得夾天婦羅炸蝦, refill又快.
呢間shabushi睇個名都知有shabu shabu之外, 仲有sushi.
sushi就普通貨式啦!! 不過個shabu shabu醬真係好味, 好醒胃架. 

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...