姊妹團同遊泰國~住宿篇

下午5:15:00 Ishiha 0 Comments

今次bkk姊妹團之旅
重點係要令大家互相認識之外
另一mission係要豪食, 豪買, 豪住同做spa

因為我地個個都係好一隻大魔鬼
一個買好0野, 另一個又會買埋一份


今日上機勁驚險
話說今早一放工
就立即趕到機場搭0855機到曼谷
點知因為taxi遲到
搞到我同另一位同事趕到機場已經過左0800
好彩我一早做好哂online checkin
如果唔係就missed啦!!
寄哂行李已經要即刻跑入去過關及上機

原先睇天氣報告話會有雷雨
點知落機前天氣好好!! 真係要謝天謝地!!

今次BOOK左呢間Centara Grand Hotel @ Centralworld
仲有PROMOTION呢!!
買一晚送一晚
係咪好平靚正呢?? 
最平一晚superior room double bed 都係$1400 {不過只限送一次}
慳$怪上身$1400 (兩晚)+ EXTRA NIGHT $800= $2200/2 ppl
抵住!! 仲要間酒店好靚好trendy呢!!
check in期間已經急不及待周圍影相
呢間樓底好高, 居高臨下
連LOBBY都係23/F


到check in 時我地想request connecting room
點知酒店話要加$$先可以做到
我地話唔駛啦!! 最緊要係隔離住便可以了
可能因為見我地冇特別request
個位STAFF好好人咁自動幫我地upgrade 到
 Deluxe Room with Twin beds!!
我知道好多人曾經問過酒店upgrade
但好多都upgrade唔到
但我地今次超好彩唔問就可以upgrade啦!!
唔知係咪靚女問會好d呢?? {事先聱明: 我唔係靚女呀!!}
 我地住係40/F
間房超大又有靚景
 上到房又不停影呀影!!
大家COMMON都鍾意影個TOILET
因為屋企個TOILET一定冇咁大
大到成間房既SIZE
仲要係可以係個BATH TUB 度開大個窗睇TV又得!!
影完一大輪就即時出去血拼啦!!
夜晚返來再影埋個夜景, 真係好靚!!
有一晚仲上埋去55/F曼谷新HITS點RED SKY影相

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...