姊妹團同遊泰國~SPA篇

下午5:06:00 Ishiha 0 Comments

我每次去bbk旅行
都會試唔同既spa house
今次試左 Lavana Spa 
{由姊妹M睇左好多間覺得呢間唔錯又抵, 再睇埋環境真係唔錯}
我們每人Join了3個鐘Dream 1 programme
包括1個鐘body scrub及2個鐘oil massage
呢家做緊promotion 仲送埋1個鐘facial treatment
都係1980 baht
勁抵呀!!
呢間spa有一個特別既offer
就係中午1300前到訪
就會送美式早餐
可以係之前或完成spa先享用
留係房內嘆埋先走!!
咁既價錢又有4個鐘treatment+Bfast
真係抵到不得了!!
 之前做spa都起碼要成3000-4000 baht先有3-4鐘treatment spa
呢家用一半價錢就享受到
真係開心!!
所以我地一早就reserved!! 
因為都幾full的

0900去到已經有其他人係度揀緊Spa Package
lavana既staff一見到我地已經好好招呼
拎左茶同毛巾給我地
跟住就問我地揀邊隻package & oil for massage
oil massge有成7隻味道比你揀
包括: mint (真係幾mint, for refreshing); lemongrass (for relaxing); bergamot (for anti-stress), ginger (for energy-boosting); lavendar (enti-headache); galangal (detox) & eucalyptus (smooth breathing)

我揀左lemongrass (my favourite)
揀完之後按摩師就幫我地洗腳
用溫水幫你洗呀洗呀先幫你換拖鞋
 換好哂先再入去spa room
**其實未做SPA前已經係酒店內食左個Light bfast**
諗住做完spa又有一餐食啦!!
好舒服咁嘆完個早晨spa之後
成個人即刻fresh哂
睇一睇時間已經1330了
加上做完spa好肚餓
staff係我地treatment完後除即送上bfast!! 
 仲要係房內食埋先出去!! 正~~<抵讚>
起碼唔駛肚餓住行幾步出去先有得食!!
極度豐富 {不過有點唔夠熱}
仲一口氣食哂個全餐呢!! 
點知食完早餐仲有小小dessert比你食埋先走 <抵讚>
因為兩個人一間treatment room
所以我同另一位姊妹m出來再等埋另外兩位靚女
路食一路等

係地面入去, 店內已經擺放左好多自家製天然product
e.g. herbal ball, massage oil, shower gel & natural oil...etc
隻魔鬼出場啦!!
睇完一輪
大家係度又放低左幾兩銀先走
買左herbal hot pad 及massage oil回來了
 
呢度都有介紹 Lavana Spa

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...