┊正✈丹瑞┊全球最快樂的國家 丹麥哥本哈根 食記 Neighborhood, Madklubben

上午12:52:00 Ishiha 6 Comments

Photo of the day

講左咁多日丹麥遊記, 都係時候講下飲飲食食先.  丹麥食野算唔算貴? 我覺得同香港差唔多.  去旅行都係隨心, 咪貴有貴食, 平有平食囉.

之前我都有提到我今次去丹麥係住B&B, 而我係揀左係Vesterbro住.  以前Vesterbro係肉品工場居多, 時至今日呢區已經變成其中一個Hippest destinations.  最主要係Vesterbro區內有條大街 Istedgade, 街上有好多唔同類既餐廳.  最近我仲見到有篇article講The 10 Best Restaurants In Vesterbro, Copenhagen, 有興趣可以睇下.  其中入面提到既 Neighborhood  Madklubben 都係一d既型格又好好味既餐廳.  因為兩間餐廳環境太黑, 我只能用iPhone影相就算啦!! 所以相片質素比較差.  

先講下Neighborhood, 佢係一間 Organic Pizza 店, 而且又係一間Cocktail店.  我地係丹麥既第一晚就係去左呢間食晚餐.  我地每人叫了杯野飲, 啤酒手工製而且Organic.
我地起初只係叫左兩個pizza食, 點知係唔夠食.  其實個pizza唔細, pizza邊好Crispy, 而且底又簿, 料又多, 超好味!! 咁好味既pizza都係$160, 抵食!!
餐廳內只有幾張長枱, 所以要預左share table.
最後我地多叫一個pizza. 平時係香港我最多都係食兩塊pizza就停手啦!  今日真係其中一次食好多, 對上一次可以食咁多Pizza要數返係意大利.  我地食完, 都仲有人排隊等入去.  本來想再encore呢間pizza, 點知去左兩次都係冇位, 等位要起碼1個小時以上.  唯有揀第二間啦!
另外一晚去左 Madklubben 食飯, 走既時候冇影到相, 所以用左佢個Official site既相
(source: http://madklubben.dk/en/vesterbro/about/)
Madklubben 以集團經營, 有幾間唔同分店.  呢間餐廳order都較特別, 以1 course $100/ 2 course $150/ 3 course $200咁樣計價錢.  我地叫了一個12 course tasting menu, family portion, 每人都係$375 DKK.

第一碟叫Copenhagen, 實質係Pork rillettes, marinated beef & pate.  好似我地係香港食既午餐肉包及咸牛肉包.  係好食, 不過我地大笑左出來.
Starter開始: Cold Tomato Soup & Shrimp mayonnaise, cucumber & cheese 
Starter: Pigeon with blackberries sauce & salad, Beef Tarter
Main: Red wine lamb, beetroot, fish of the day
Main: Chicken leeks & cabbage, Chateaubriand with potato & salad
Dessert: Cake, carrot & fluffy mascarpone; Plums crumble with ice cream
Dessert: Vanilla ice cream & crumble
呢間餐廳味道唔錯, 份量唔太多, 仲可以試到咁多款食物, 都OK!  去邊度玩, 我都會好期待去超市行一轉, 最主要望下有冇我好鍾意食既Viennetta只係見到一間超市有售.  一於買左兩個返屋企食, 睇真D原來呢個Viennetta係德國版. 相比起日本版, 呢個當然冇咁重奶味, 不過都好好味, 而且仲有少見既朱古力味呢!! 大滿足~~
雖然大廚去完冰島後已經回港, 不過我地都有兩晚係屋企自己煮
 我地呢D無飯煮婦, 要煮起野食來都可以有板有 👀
來到丹麥就要飲下香港冇既Carlsberg特別版啦!

┊正✈丹瑞┊丹麥 瑞典 行程


6 則留言:

  1. 你地係咪行到邊食到邊? 定有做定功課架? 次次見你去旅行食D野都好正呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇下去邊玩啦!! 好多時都冇做功課架, 係行到邊食到邊. 不過去到local都會search下自己想食咩, 睇下review, 多d信心去囉.

      刪除
  2. 第一碟Copenhagen,個包好似好大份咁WOW....你地又笑咩呢?
    我見到枝CHIANTI !! 識貨!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為食落口太似我地係香港食既午餐肉包及咸牛肉包, 大家覺我形容得太貼切, 咪所以大笑囉.
      Chianti都要揀年份, 不過一般都好飲.

      刪除
    2. 哈哈哈....午餐肉同咸牛肉,本身係鬼佬野黎嫁嘛

      刪除
    3. 又係呵!! 但係香港食到既係來自中國製呢!! 呢個外國品牌好味好多.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...