┊正✈丹瑞┊全球最快樂的國家--丹麥Denmark Helsingør 赫爾辛格, Kronborg Castle 克隆堡

下午10:49:00 Ishiha 4 Comments

Photo of the day

 「To be, or not to be; that is the question」是戲劇史上流傳最廣既台詞之一.  我相信未睇過都聽過.  呢個名句出自莎士比亞四大悲劇中《哈姆雷特》Hamlet 又名《王子復仇記》既一句最經典既對白. 《哈姆雷特》在莎士比亞戲劇中係最長既一齣, 也是英國文學中最富震撼力、影響力的戲劇之一 .   《Hamlet》取場地就係丹麥爾辛格Helsingør.

今早坐火車由Copenhagan出發到 Helsingør 赫爾辛格, 我地係用Copenhagan card, 全程免費, 仲包埋去Kronborg Castle 克隆堡 .  呢張卡好方便, 我地落機當日係information centre買120鐘, 職員係張卡面幫你寫上開卡日期及時間, 之後出入全部坐火車, 我地都係用呢張卡搞掂. 好抵!! 詳情可以睇返官網: http://www.copenhagencard.com/free-transport 如果去Odense的話, 呢張卡係唔包.
坐左一個小時火車便到了 Helsingør 赫爾辛格.  火車站保留左古典既味道.
沿著海邊行, 便見到有大船停泊, 呢D船大多數係去對面岸既瑞典.  由火車站行去Kronborg Castle 克隆堡差不多要30分鐘左右.
不過今日天氣一般, 仲要係海邊行, 又大風, 真係幾凍.  係海邊都會見到呢D具有環保意識既藝術作品.  呢個唔係丹麥藝術家整出來, 而係由日本藝術家做架.
 終於都見到 Kronborg Castle 克隆堡啦!!  影個遠景先!! 護城河仲有天鵝呢!!
係 Kronborg Castle克隆堡 城門前有個小模型, 可以睇到整個 Kronborg Castle佈局
 穿過城門, 便到了克隆堡.  城堡被護城河環繞著
 城堡入口位處北面, 所以一入到去要兜一個圈去另一面
 我地係售票處出示Copenhagen card換飛


最早期城堡係作為一座海防防禦堡壘, 後來經過幾代君主, 堡壘最終改建成現在既金碧輝煌.  克隆堡於2000年被列入世界文化遺產.
1658年因瑞典軍隊進占 Kronborg Castle , 將寶物洗劫一空, 所以而家去參觀唔會覺得極度奢華, 並以畫作比較多.
 宴會大廳原本以大量畫作當作掛飾, 後因瑞典係一次重大戰役後, 被瑞典軍帶走戰利品.  唯一幅以瑞典國王向丹麥女王俯首稱臣為主題既畫冇帶走.
 城堡內亦有《哈姆雷特》Hamlet 呢套悲劇既場景相片展出
 克隆堡內有一間教堂
 每張座椅都有皇室徽章
其實城堡後方就係海峽.  Helsingør中的「Hals」原意就係指「頸部」, 指的是丹麥北面一個「窄海峽」
去完克隆堡, 我地去左附近食個Lunch先.  到了Helsingør National Maritime Museum of Denmark入面間cafe開餐.
 呢度環境好舒服, 仲可以對住出面個海嘆下咖啡呢!!
Helsingør National Maritime Museum of Denmark係丹麥建築師設計, 估唔到出面同入面都咁型.


┊正✈丹瑞┊丹麥 瑞典 行程

4 則留言:

  1. 北歐啲設計真係唔會差
    有去過Helsingør, 但我諗我哋行得太隨心, 竟然諗唔起啲景物添 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 個museum只係起左幾年. 如果好幾年前去, 應該未見到. Helsingør都幾靚, 古色古香又見新潮.

      刪除
  2. 請問有冇丹麥藍罐曲奇?? 哈哈..
    丹麥有D BUILDING 都好有德國FEEL WOW

    回覆刪除
    回覆
    1. 丹麥藍罐曲奇我都有去搵呀!! 結果係....下一篇再講.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...