Wedding DIY List

下午5:39:00 Ishiha 0 Comments

其實距離我的大日子仲有10個月 {那時做呢個LIST係上年8月25日既事了}
我也開始著手做我的小手工
之前做了很多research取了很多inspiration
暫時我完成了以下幾項Wedding DIY手作仔
大家唔怕睇d "冇美感"既完成品就click入去睇啦~~~
陸續有來!!!
仲有好多未做呢~~~
要比多D時間自己做了.
每做完一樣又update呢個list先.

另外我會把部份網頁私友化, 希望大家唔好介意!!!
如果有blog友睇唔到/想睇多d, 可留言通知我~~

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...