回到未嫁時之回禮小禮物

下午5:06:00 Ishiha 0 Comments

關於回禮小禮物
Favors Inspiration 時已經諗好用食物做回禮
但最後我都冇揀到
最主要原因係mm覺得食左就冇
賓客想留念那沒有了
她 (如一般C9)建議我不如買些東西可以實用之如 {那時只剩6天便到了}
朋友們用著的時候, 會記得是我們的回禮禮物
有時都覺得mm有這個想法都幾 ideal
我相信未必人人會記得那份禮物是由我同小吉子送出
本著時間冇多, 我也沒有太多時間再search
於是mm負責諗用什麼回禮送比賓客

買呢份回禮禮物係我結婚前3-4天才決定
最後落實每位賓客一人一套骨瓷餐具了好多
其實訂骨瓷餐具那間店可以加$$送盒
mm又C9上身的口吻講: 若以實用為主, 連盒都唔應該買
原來她考慮埋賓客拿出來用之後會隨即把盒子掉走
所以她堅持自己DIY做 packing好了
還叫我放心 {那時候我點樣可以放心?? 三日內要包好300份}
不過我也聽她的話去馬......

原來 mm 已經叫了好幾位朋友幫手做packing, 還找工具及source packing 物品
mm最後都放棄哂以上的packing items
只買了簡單的小透明膠袋及絲帶
係我結婚倒數前第三晚膂膂開工
一位負責做蝴蝶結, 一位負責剪絲帶
一位負責入袋, 一位負責入卡通謝卡
一位負責綁結, 最後一位就分好唔同款式數好12份再綁
加了三位mm's朋友真係唔同哂!!
4個鐘就搞掂哂
當晚派給每一位賓客時, 他們也很喜歡, 仲唔夠派呢!!
連我自己同小吉子那份當場已經送了給朋友
因為只有300份, 所以未能順應大家的要求送哂比賓客6款呢!!
擺完酒之後, 我也有問經理有冇人係唔記得拎走 {希望可以送多幾位朋友}
如果有就交給我, 結果係: 個個都帶左返屋企啦!!
真的好彩由mm負責呢個回禮禮物, 先有咁多人喜歡
今次一定冇浪費, 而且每位賓客乖乖的帶返屋企!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...