Ahead to Maldives - Addu Atoll 馬爾代夫

下午1:11:00 Ishiha 0 Comments

DAY 1: 24 September 09
今次honeymoon係結婚前  16 日出了問題話book唔到
好彩出發前 14 日先cfm
好開心結婚後休息兩天先出發呢個感覺
因為會更加期待
而且會有多d時間去準備個trip

今午出發到馬里
由香港到馬來西亞吉隆坡只是3個多小時飛機
行了大約一小時, 再轉機到馬里 [MALE]
到達馬里既時候, 已經是晚上9 時多 {香港午夜12時幾, 那只是3個多小時機程}
但係我地還未到達今次真正的目的地 - GAN
之後坐2330機再往GAN
其實今次目的地的確係好遠
GAN係整個Republic of Maldives 最南的一個小島
而 Resort 係 heart-shaped Addu Atoll 環礁群島上
我覺得Shangri-la's resort service真係好照顧周到
他們安排VIP lounge比我地休息, 仲有得online呢!!
食物及飲品可以自由享用
原來呢程來陸機係maldivian airline operate
仲係用原始既螺旋槳飛機
{對上一次係n年前坐7人螺旋槳去Nassau, 我仲驚足全程呢!!
希望今次唔會啦!! 起碼有埋小吉子一齊}
差唔多坐左1 1/2 hrs機, 機員特別派了一張赤道通過証明書
上面打有我的姓名, 班機編號及日期



















落左機, 好快已經有resort職員上前
一架van仔接送我們到碼頭上speedboat
係四處暗淡無光的海上
只見到好多好多星星, 仲比我地見到銀河呢!!
那一刻真的好壯觀

如果8分鐘speedboat可以加長/時光停留多一會就好!!  "雖然大家好眼訓 {香港時間零晨4時多} "
很快到達了resort
唔駛check-in 已經可以入住
我地book左water villa
房間真的很大很靚
而且guest relation 的staff 好細心為我們兩人介紹成間房
Long Corridor & Bar

Living Room

Welcome fruit & snack

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...