14

下午6:24:00 Ishiha 0 Comments

終於可以搞掂 Honeymoon booking 啦!!
係結婚前兩星期 book好, 都幾好彩
  真的要多謝小吉子的大力支持呢!!
如果唔係我相信今次冇咩機會去Maldives
因為平時唔會去sun & sea 既地方
所以我先會揀 honeymoon去嗎 [呢個ans係咪好奇怪呢?? haha]
如果book唔到, 我都唔知點樣打發三星期大假 {放假期間我都會整理新屋}

起初好想book新開的 Alila Hadahaa
只有14間 Aqua villi, 全部都FULL哂

之後, 再揀了9月開的 Shangrila Villingili 

好開心終於如願可以去玩啦~~
唔知我可唔可以學相中的model影一張一樣的相呢?? hahaha
去到真係要好好取景影相先
好期待呢個trip呵!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...