Faith Crystal Bridal Shoes

下午1:48:00 Ishiha 0 Comments

平時行開街都有留意
 
有冇靚鞋可以適合穿婚紗時用
一直找著也沒有找到心水
買唔到之際
我就諗---不如買對普通款自行再加crystal
也有到過尋寶地 "深水埗" 睇過 Swaroski crystal
原來............要用好多時間去一粒一粒加上去的 
 邊度仲有咁多時間呢?
最後我都係放棄

上星期去過金都一敞
睇左好多間鞋舖
好似間間都係差唔多款
而我想要求簡單d又可以少少elegant既款就唔多覺
最後去了CITI睇中左一對銀色水晶鞋
試左都唔錯!!
款式夠簡單, 穿上又好舒服
問過sales姐姐有冇白色同款
 {時間冇多啦} 我諗住可以即試即買
點知.....係冇!!
  但可以訂造!!
係冇見過實物憑空想像既情況下
我考慮左一陣
終於決定訂造同款白色satin婚紗鞋
 加埋之前買左呢對 Pedro Garcia 做evening shoes, 搞掂哂!!

Sales姐姐好好人
佢見到小吉子咁鬼屎高
問我駛唔駛做高d
我唔駛諗就答: 好呀! 要呀!
試過內加platform款
高得來有點怪
最後我都係接受現實
買返對3吋高就算啦!!
最緊要著得舒服, 唔駛下下都要高到咁盡
於是決定訂造3吋便算

原本要兩個星期先可以起貨
但昨日收到來電通知返貨
今日放工就即刻去拎
~~好期待呢~~
估唔到造左出來效果比實物銀色那對仲靚

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...