順利登記啦!!

下午5:52:00 Ishiha 0 Comments

話說琴日有點不快
因為可惡的婚姻登記處令到我們兩人一頭煙
返緊工都打了好幾個電話到婚姻登記署查詢!!
不過就IT職員所講1800已恢復所有服務
小吉子亦於放工前打了電話預約好今日下午登記
唔知係咪quota好有限
我地想揀既時間只有沙田登記署有位
冇辦法之下小吉子都要請假去
我地book了1500登記
係註冊署門口見到呢對介子影埋先入去
之前都有到過沙田觀禮
但我冇諗過沙田登記署平日下午都有咁多人
去到我地都排左一陣隊先交到擬結婚通知書
對好哂form上所有資料後, 職員比左一份行教堂既form叫我地坐埋一邊填好
另外交埋登記費用後職員比左一張籌號no. 我地再等叫名
~~你睇下小吉子0個樣幾咁興奮~~
等左15分鐘左右, 終於叫我地兩個名啦!!
對過哂所以資料冇誤, 就叫小吉子宣誓
今次再睇下小吉子個樣即刻唔同哂!! 幾嚴肅!! {我都未見過呢!!}
之後職員就叫我地係15日後再過來取教堂用既結婚証書
禮成!! 整個過程連埋等候時間都要一個鐘完成_______________________________________________________________
一出門口小吉子好得戚
同我講: HeeHee!!
你唔駛走得甩呀啦~~~ 可能佢以為今次簽左個名就代表我嫁-ed啦!!
小吉子就梗係想啦!!
因為佢唔駛比一班姊妹玩到盡再比埋開門利是就可以抱我返屋企呀嗎!!
點會有咁jetso呀?? 睇下你大婚當日點樣過五關斬六將先得.

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...