可惡的婚姻登記處

下午5:53:00 Ishiha 0 Comments

可惡的婚姻註冊署!!
我唔係比人OBJECT左我倆的登記申請, 搞到我結唔到婚
而係我`一心諗住約時間明天去遞交擬結婚通知書
點知.....
__________________________________________
我開頭見到可以online registration!!
諗住click幾click填下form先
點知電腦System hang機!!
唔係我部腦呀!! 而係入境事務處的網上服務hang機!!
跟住見到website有個電話no.可以預約
於是我打電話先book左時間, 再download form填吧!!
點知...
又hang埋!!!
點解連電話查詢接駁都hang埋機
最後我打了好幾個電話
終於有職員聽了_______________________________________________________________
我: 我係church行禮的, 係咪要填 XX form先呢??
職員: 我唔清楚呵!! 對不起~~~
我: 請問我呢家可唔可以打電話約時間?
職員: 唔得呀!! 呢家我地既電腦system 正在upgrading!!
我: 咁你可唔可以透過呢個電話幫我約時間呢??
職員: 唔可以呀!! 要自己打電話的.
我: 咁我可唔可以聽日自行walk in去任何一間註冊署登記及遞交擬結婚通知書呢??
職員: 唔好意思!! 我真係唔清楚呀!! 我呢度係 IT 部呢!!
我: 你地Update個system, 幾時先搞好呢??
職員: 1400-1800會upgrade system.  如果你可以的話, 係1800後再試過啦.

點解你唔早D講呀?? 咁我唔駛問落去呀嗎...... 那位職員一直都很有禮貌!! 我覺得整件事那位職員沒有問題
我也明白那位 IT 職員一定不懂答我提出的幾個簡單問題
點解呢個電話查詢會駁去IT部門?? 而唔係婚姻登記署職員接聽的嗎??
點解system hang成4個鐘頭 (唔係短時間) 都冇職員操控internal 電腦預約登記時間? {如果係YAHOO system hang, 都唔知有幾多人已經狂罵}
婚姻註冊署, 超級可惡呀!!!  ___________________________________________
如果唔係1400-1800, 係一早0800開始要upgrade system的話!!
我相信一定有好多對couple會好似我咁樣發火呀!!
要知道online registration 排隊輪籌好緊要
可能一線之差排唔到某某登記署註冊, 一定會好唔開心!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...