【西日本淡路山陽九州8日遊】九州 ひょうたん 葫蘆壽司

下午7:26:00 Ishiha 2 Comments









點解玩玩下又落埋去九洲? 其實8日去埋九州係有少少趕.  不過我去過九州幾次, 覺得九州食野既好味, 又有我最鍾意既士多啤梨, Shopping又方便, 所以今次都揀左留係九州住兩晚.  特別少少既係今次係九州係比較慢遊, 有時間就book埋剪頭髮囉! 我每次去日本玩, 都例必去整下個頭, 約好時間去唔駛點等, 就會serve你.  呢d服務質素係香港要去d貴既salon先有, 但去日本就間間都係咁好既服務.  有興趣知道點係日本book剪頭髮, 就留言比我!

好啦!! 講返正題.   今次我約左係天神附近剪頭髮, 所以晚餐都揀左附近食店.  雖說九洲好多好野食, 但一來到又好想食下壽司先, 於是上Tabelog睇, 發現呢間ひょうたん 葫蘆壽司店.  價錢平不在話下, 而且壽司超新鮮.  我地兩個每人點了本日之特選, 由壽司師傅揀出本日最新鮮既魚做壽司.  我地坐既位置正正就係bar枱, 師傅見住我地食既速度將壽司整好放係塊大葉上面.  有時太好食, 都唔記得影相.  呢個set仲會包埋碗三文魚味噌湯.  而且我仲點了多一客海膽壽司, 超滿足的一餐.

吃飽返回博多站, 剛好廣場上有Craft Sake Week, 呢個活動係中田英壽舉辦既.  每年係日本唔同地方舉辦, 2016係六本木, 2017係博多, 而2018年將會係東北.  入面有Sake, 仲有小食配酒, 氣氛都唔錯架.  詳細可以睇👉 LINK


2 則留言:

  1. 我去過兩次九州, 都好鍾意呢個地方呀! 食野又平又好食, 又有屋台(唔駛怕夜晚冇野食), 相對上少D人, 要睇景點又有, 溫泉又有... 我都會再去呢個地方呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實日本真係去極都唔覺悶, 仲有直航機撘少個鐘都唔駛下下去東京玩.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...