【西日本淡路山陽8日遊】私人露天溫泉住宿 廣島 旅籠 櫻 Hatago Sakura

上午10:41:00 Ishiha 6 Comments










去完倉敷後, 我地坐JR返回岡山取行李, 臨上車前買了eclair上車食, 去下一站廣島廿日市宫浜溫泉.  之前上網check過廣島附近既溫泉, 發現宫浜溫泉呢個地方, 溫泉水質屬單純弱放射能温泉. 呢個溫泉鄉好安靜, 市內既溫泉酒店唔多, 可眺望到濑户内海既美景, 更可望到官島既絕美景色. 而溫泉鄉前面係大野濑户内海牡蠣養殖場, 所以呢帶食材豐富, 諗起都開心.

「旅籠 櫻」係市內其中一間家庭式料理旅館.  雖說係家庭式經營, 但絕對地出色.  有免費停車位置, 好似我今次冇揸車去都唔緊要, 旅館細心地提供JR接送服務, 超細心體貼.   所有客房都能眺望宮島景致, 因此優美的景觀也是旅籠 櫻既魅力之一.  全間旅館只有4間客房, 每間房都設有露天浴池, 所以我一來到就可以悠閒舒適地享受溫泉.  每間房間都係塌塌米和室, 而我今次住呢間係全旅館最大最貴既一間房.  房內仲有沙發可以好好休息, minibar內既飲品仲係免費, 歎完個溫泉飲返杯真係好舒服.   整間旅館環境好靚, 內有一個日式庭園, 有流水同埋魚池.  我仲讚主人既日式庭園靚呢!! 佢表示好開心, 仲透露呢個日式庭園係由朋友同屋主自己精心設計及一手一腳建成.  旅籠 櫻有私人露天浴池之外, 旅館仲有派發另一間酒店宮浜 べにまんさくの湯既溫泉湯券, 不過我地冇要到.  最主要係呢間旅館有個咁靚既私人露天溫泉, 我寧願安安靜靜係度休息, 都唔需要再去另一個啦!!

第二日早上, 我地兩個落住雨都係度慢慢欣賞呢個咁靚既環境.  當然唔少得又去浸一浸啦!! 之後就去吃早餐了.  一道一道精緻調理既各種料理, 將素材特色發揮到極致既京懷石料理.   早餐份量剛好, 而且每樣都好有特色, 用既碗碟也配合得好好.  漬菜好味, 豆腐入口即溶, 鯛魚好鮮美, 配上日式酸醋更開胃. 就連半生熟溫泉蛋也做得好出色.   早知昨晚晚餐都揀係呢度食 (下一篇再講).   吃完之後, 還送上生果及咖啡,  真係一個完美既高級享受.

走既時候, 旅館內職員一一向我地道別, 還問我地下一站去邊.  佢地知道我地會去宮島玩, 就揸車送我地去20分鐘車程既宮島口JR站呢!!


+ + + + + + + + + + + + +
旅籠 櫻
📍  〒739-0454 広島県廿日市市宮浜温泉一丁目20番28号
📱 TEL:0829-30-8739
🌎 http://www.ha-sakura.jp/
+ + + + + + + + + + + + +












👋 想睇返今次【西日本淡路山陽8日遊】行程規劃 👈

6 則留言:

  1. 份早餐, 不得了, 有冇唔捨得食嘅感覺?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又冇唔捨得食,只係唔捨得走。

      刪除
  2. 睇你地去既溫泉酒店好正~~我從來都未住過~~~今次去四國終於有機會試喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 去四國要去浸一浸啦!! 特別要去千與千尋畫過那間古老湯宿 - 道後溫泉

      刪除
  3. 原來係全旅館最大最貴, 唔怪得咁靚啦! 你揀親D酒店都好正啊~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 住溫泉酒店通常我都揀間好少少,其實淡路都好多高質溫泉酒店,不過今次去遇上日本長假,同埋我好遲先轉plan, 所以冇哂位。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...