【ICELAND ☼ 冰與火之旅】The Golden Circle 金圈之旅 黃金瀑布 Gullfoss Héradsskólinn Boutique Hostel

下午11:37:00 Ishiha 10 Comments

Photo of the day

因為Héradsskólinn Boutique Hostel好近Golden Circle景點, 所以係一個好好既住宿選擇.  呢間Hostel由學校改裝到Boutique Hostel.  Hostel內部保留左好多學校既原素, 包括枱枱櫈櫈.
連Periodic Table都有
而且仲有個Book Corner
雖然話係Hostel, 不過也是有獨立房間的.  我地4個人就租了間Family Room, 房間好大, 有成40m2.  Hostel內有餐廳唔想煮都可以有得吃晚餐.  既然今次我地有位大廚下廚, 那就自己搞掂晚餐啦!!  今晚晚餐好豐富, 有羊扒, 魚香茄子, 魚蛋, Ravioli以及Risotto.  當然大家要飲返杯啦!! 我地一落機係免稅店買左幾罐冰島啤酒(可以免稅嗎)!! 講開啤酒, 來到冰島點可以唔試呢!! 呢度D啤酒係用純淨冰川水釀製, 屬淡口味道, 確實唔錯.
休息左一晚, 第二日就出發去黃金瀑布Gullfoss.  黃金瀑布係冰島第2大瀑布, 是Hvita赫維塔河流經寬約百公尺, 深70公尺的狹窄河谷時, 傾流而落31公尺, 形成兩段式階梯狀的瀑布.  
因為上斷落差11公尺, 下層落差20公尺.  當水氣於陽光照射下, 就會出現虹彩.  整座瀑布就好似用黃金打造一樣, 因而黃金瀑布就此得名.   
黃金瀑布水量豐沛, 氣勢磅礡.  一路行近, 上下斷崖打上來既水氣好大, 加上幾大風, 所以我地面同衫都會濕.  強力建議去冰島旅行既人穿件防風防雨既Gore tex就最好啦!!

咁大風行太近都驚吹倒, 而瀑布用既欄係用簡單既麻繩.

黃金瀑布有兩個觀景台.   上面觀景台停車場GPS座標係N 64° 19.529 W 20° 7.635; 而下面通往瀑布邊緣小徑的停車場座標是N64°19.524 W20°07.609.
金圈之旅相關Blog, 可以   睇多d.
行程規劃可以   睇多d.

10 則留言:

  1. Periodic Table--->見到我都想死.......細個讀書我冇辦法記到任何一個!!
    黃金瀑布好壯觀WOW~
    強力建議去冰島旅行既人穿件防風防雨既Gore tex就最好啦---> 好有植入廣告FEEL 呀...
    晚餐個賣相好得!

    回覆刪除
    回覆
    1. Periodic table成大個貼上牆都係要人日日望到植入個腦度. HAHA!! 我寫著衫時都有好似你咁樣既諗法, 但實在太大風,唔著防風防水我相信會濕哂.
      今次我地有大廚同遊, 晚餐食得好完全冇難度.

      刪除
  2. 阿大廚係看得出的掂, 睇相已經覺得好味 ^^
    吖, 一定要過嚟講句多謝, 我沖繩同台北個行程篇都學妳embed個地圖落blog, 解決晒截圖唔清晰嘅問題, 多謝妳嘅inspiration ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係多謝妳個示範先啱, 嘻, 總之多謝晒啦 ^.*

      刪除
    2. 點樣embed 個地圖架?

      刪除
    3. Venus, 你太客氣啦!! 其實寫Blog都係互相學習, 係一件好事呢!! Embed 個map方便好多.

      刪除
    4. 小月, 你可以係google drive倣好個map再embed入自己個blog入面就可以啦!! 你先試試.

      刪除
  3. 都係要copy 個map 先識用! 學會了, 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初頭整都要搞左一輪,學識就好方便。

      刪除
    2. 睇說明真係好難明,我又唔鍾意Google map 迫用中文地名。下次旅行可以一邊玩,同時記錄!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...