【ICELAND ☼ 冰與火之旅】Fjallsarlon Glacier Lagoon 冰河湖 Jökulsárlón Lagoon

下午9:52:00 Ishiha 9 Comments

Photo of the day

 完成了3.5小時冰川健行之後, 我地要離開Vatnajökull glacier, 臨走前係巴士上影回整個Vatnajökull glacier.

可惜今次太趕, 我地連午餐都係車內搞掂.  未能有機會去埋Skaftafell National Park 內既玄武岩瀑布-Svartifoss  ( 下圖取自網絡   )   Blog內相片真係影得好靚, 有興趣不妨去睇睇.

之後我地出發去另一個亮點, 呢個地方更是呢個旅程內既重點行程.  由Skaftafell National Park向東開車40分鐘先到較小既冰河湖Fjallsarlon Glacier Lagoon.  呢個Fjallsarlon Glacier Lagoon面積較細, 不過遊客相對較少.  另一個係距離Fjallsarlon Glacier Lagoon只有10分鐘車程既Jökulsárlón Lagoon, 座落於1號公路旁, 絕對唔會錯過, 所以遊客會多.

我地先到了Fjallsarlon Glacier Lagoon, 呢個冰口湖入口較難找, 指標細到睇唔到不在話下, 而且唔係1號公路上, 揸車快就好易miss左個路口.  好好彩我前面架車都係去呢度.  我Capture呢張圖給大家參考吧!! 個路牌真係細到見唔到寫咩.
Fjallsárlón 也是Vatnajökull glacier一部分, 與 Jökulsárlón 唔同既係Jökulsárlón 浮冰係可以直出海口, 而 Fjallsárlón 地處比較偏既內陸地方 (距離大海約 6km), 只有一條小河流流向海口.

係咁好天氣下, 影冰河湖都靚D.  仲可以影到浮冰既倒影呢!
Fjallsárlón 面積只有 4 平方公里, 係Jökulsárlón Lagoon 的四分之一.  雖然 Fjallsárlón 係細, 但距離近好多.

我地係度影相停留左好耐呢!!  冰河湖後面就係Vatnajökull glacier, 冰川一層層湧出來, 好有氣勢
遊冰河湖有兩種Tour可以參加, 大家可選擇坐船出去參觀又或是坐橡皮艇 Zodiac, 比起坐普通船出去, 橡皮艇更能靠近大型的冰塊.  兩個Glacier Lagoon都有橡皮艇及船Tour, 所以我係出發前去信詢問兩間Glacier Lagoon公司有關當日既Boat Tours安排.  一心諗住想坐橡皮艇 Zodiac, 可惜兩間都冇Tour出發      這次跟冰河湖的橡皮艇 Tour 完全無緣, 留待下一次機會吧!! 我估 湖面太多冰的關係, 開橡皮艇會冇咁安全啩.

係出發前建議先問問當地兩間Glacier Lagoon公司Tour安排及時間, 以下係兩間公司既Information.
1. Fjallsárlón Glacier Lagoon Boat Tours http://fjallsarlon.is/  
2. Jökulsárlón Lagoon Boat Tours http://icelagoon.is/tours/ 

玩完一輪, 我地去埋另一個冰河湖 Jökulsárlón Lagoon.  呢個真係大好多.  出船出去冰河湖一日有好多個團出發, 所以我都係去到先買飛.  好彩趕得到最尾那團.  我地係等侯期間去左冰河湖邊影相.
 D浮冰隨風及水流向前飄, 飄到出海口.  浮冰有大有小, 而且速度唔慢.  看見咁多浮冰見到既開心又心痛, 真係好多架.
 係湖邊會見到冰粒拾起, 原來Size都幾大呵.
差唔多係時間參加Boat Tour
我地上船後每人要穿上救生衣.
 出海啦!!  坐Boat Trip出海時都幾大風, 建議穿厚d比較理想
好大舊既浮冰呢!! 係海面見到既只是冰山一角.  湖下面有更大既浮冰.  整個Trip船員會講解冰河湖既形成, 而且湖內有魚呢!!  本來就係想坐呢隻橡皮艇, 好可惜冇機會!! 呢家見到工作人員坐係橡皮艇上, 其實係拾左兩舊冰交比船員作講解.  
船員收到兩舊冰之後, 叫大家睇下邊舊係屬於冰川既浮冰或是海上既冰. 答案係冰川出來既浮冰係冇氣泡, 所以好容易分別到.  船員仲鋤碎冰川浮冰給大家試用.  
之後船員再叫大家估呢舊冰有幾多歲, 答中有獎, 獎品就係送呢舊冰啦!! 你睇下我, 我咪係答中左, 船員將成舊冰送左比我慢慢嘆囉. 
玩完一輪就係湖面轉個圈就走啦!! 
整個Boat Tour大約40分鐘, 遊 Jökulsárlón Lagoon係今日最後既行程.
近黃昏天色紅紅黃黃, 加上冰河湖上既藍白色, 整個畫面真係靚.  臨走前影左呢張相就要趕著離開啦!! 
行程規劃可以   睇多d.

9 則留言:

  1. 可唔可以唔好咁精彩? 妒忌死人喇.................

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA!! 實在太靘, 好難忍手喎!

      刪除
    2. 咁你繼續POST, 我繼續妒忌啦

      刪除
    3. 唔駛妒忌, 遲D PLAN下去玩啦!! 我覺我冰島好值得去玩.

      刪除
  2. 呢個冰河湖好靚呀!!你地好lucky呀!有咁好天~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩有呢個大晴天, 那天既冰川健行及冰河湖簡直係超哂預期, 補返我地昨晚睇唔到極光.

      刪除
  3. 嘩, 難得好天色呀, 好靚好靚好靚
    睇得到太陽光線透落冰度, 總之好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好好彩有咁好既天氣去行冰川及遊冰河湖. 有陽光照下於浮冰上, 特別顯得通透及藍.

      刪除
  4. Jökulsárlón is such a wonderful place. I love the fact that the lagoon became the deepest lake in Iceland just recently. You can read more about it here:
    http://www.rent.is/blog/jokulsarlon---the-glacier-lake
    Safe travels!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...