【芝櫻✤櫻花】5月北海道の9天賞櫻自駕之旅 十勝川温泉 三余庵 住宿篇

下午11:30:00 Ishiha 7 Comments

Photo of the day

今晚既住宿---三余庵, 係我呢個旅程中其中一個滿期待既一節.  雖然去過北海道幾次, 也未曾到過十勝. 十勝除了有浪漫的帶廣幸福站, 另外就係十勝川溫泉啦.  十勝川溫泉中, 三余庵要算是較高級既一間, 全間溫泉酒店只有十一間客房提供, 之前找溫泉酒店時, 就係被佢周邊寧靜既環境所吸引. 

 十一間房間既格局與樣式全部都唔同,  使用灰泥牆、無瑕的地板質材、手工製作的和紙、竹片以及織布等優質自然素材所製作的特別空間.  到了三余庵門口, 職員以急不及待上前同我地打招呼, 而且替我泊車及幫忙提取行李.  服務極為周到.  一入大門必須脫鞋, 並安排我地於大廳中休息.
職員隨即送上茶熱毛巾及甜品點心, 仲會問定你有D咩0野唔食, 給大廚預備晚餐資料
 甜品點心好好味呢!!
望向出面既環境可以好好放鬆休息
我地被安排到二樓既房間.  每間房間都配有可以在檜木風呂享受非循環式自然湧出的濕原溫泉.  濕原溫泉含有大量植物的保濕成分,  能溫和肌膚變得更滑嫩, 因此也被稱為「美人之湯」. 聽講世界上只有北海道的十勝川溫泉與德國這兩處先有.
梳洗換衫地方夠大, 而且物品齊備
 房內還有露台, 可以望入去檜木風呂

Happy Hour 大堂酒吧有免費飲品供應
除了客室室內溫泉外, 另外有兩個大眾風呂.   每個風呂有分室外及室內, 而且更會於某些時段調換男女湯, 所以大家可以享受兩個不同既大眾風呂呢!!    另外三余庵有提供唔同款既浴衣給客人選用, 而且可以叫職員到房間內幫忙穿上

我地一早來浸, 真係一個人也沒有!! 係咁寧靜環境下, 聽著音樂浸溫泉, 人也格外放鬆.  我最喜歡浸第一個女湯風呂, 浸既時候還有香薰, 美人之湯真係名不虛傳, 溫泉水果然與其他風呂不同, 水也是淡紅色.
 還有一個室內風呂

及一個室外風呂
 第二朝浸溫泉時, 昨日既女湯已調為男湯.  所以我又可以浸埋呢一邊風呂.
 呢間有少少無印feel呢!!
三余庵亦有香薰按摩服務提供
因為呢篇太長, 所以下一篇再講埋三余庵食事篇.

三余庵 

7 則留言:

  1. 酒店太太太太正喇..........

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔錯! 最愛佢地既溫泉, 寧靜既環境及服務一流.

      刪除
  2. 回覆
    1. 千奇唔好揀日本假期去, 係貴一個DOUBLE.

      刪除
  3. 回覆
    1. 最鍾意佢房數小,人客唔多,可以好嘆咁休息下

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...