【芝櫻✤櫻花】5月北海道の9天賞櫻自駕之旅 神之子池 摩周湖 屈斜路湖 砂湯

下午9:35:00 Ishiha 6 Comments

Photo of the day

今早起身吃過早餐後, 與民者主人道別後, 便往神之子池出發.  今次選擇於川湯溫泉駅附近住宿, 係方便今日既行程.  剛好川湯溫泉駅係夾係屈斜路湖及摩周湖中間, 去兩邊也方便.

首先我地向裹摩周湖那邊開車, 期間會見到細小既路牌寫著神之子池.  轉入小路再駛大約5分鐘左右, 便見到停車處.  不過小路唔係幾好, 全部也是石路, 有時更見路上有大石洞要避開.

呢個神之子池水深只有五米, 卻不可思議的清澈見底, 而且更有著神秘的藍色,    神之子池是由摩周湖的地下伏流水所形成的池塘, 與青池有點類似.   池水既顏色好靚, 好似藍寶石.
 因為池水太過清澈了, 以至旁邊樹木的倒影都拍哂入鏡.
  水中既木神奇地冇變枯.



神之子池被森林包圍著, 影呢張相, 好似去左外國, 其實只係去左日本....森林入面仲係有雪架
遊畢完神之子池, 順路去埋摩周湖.    摩周湖係日本第六大既破火山口湖, 冇其他河川注入, 湖水透明幾乎不含任何雜質, 宛如藍帶一般流著的獨特深青湖泊被稱做「摩周的藍寶石」,更是日本甚至全世界測得透明度最高既湖.

摩周湖共有3個展望台包括: 裏摩周、第一、第三展望台, 可以係唔同位置與角度俯瞰美麗的摩周湖.  摩周湖第三展望台係三個展望台中看到既景色最廣及最靚的一個, 所以吸引好多遊客駐足.  由神之子池出發的話, 去裏摩周湖展望台會較順路.

去裏摩周湖那段路都幾長, 你問我值唔值得去呢?! 若果第一次去既都可以, 唔係既話真係可以skip.
唔係呢度唔靚, 而係上到去展望台望向湖, 眼前既樹好高, 影個湖既時候又會影到樹枝, 有d可惜.
突出於湖中30m高的カムイシュ島(愛奴語:變成神的老太婆)其實是高 240m 的火山頂部.  
之後再駛往第三展望台, 居高臨下, 可以望到遠方既屈斜路湖及平原
 估唔到上到山天氣好轉, 比起去摩周時更加好.
上到去第三展望台我地好幸運清晰可見哂成個湖, 仲見到遙望摩周岳及カムイシュ島.  正如愛努語所稱既神之湖一般, 呈現莊嚴又神秘的樣貌.  據好多人講摩周湖時常被霧氣籠罩, 不輕易現身, 所以見到佢既真身, 有傳說話見到既人會無法成家立室、婚期會延遲5年.  若男女朋友一起看到放晴的摩周湖就會分手等不祥預兆呵.  呢d都係傳說, 邊會有咁易受影響呢!!
 湖既右上方最高處就係摩周岳, 又稱為神の岳
 摩周湖真係好藍好靚, 我寧願睇到個湖, 都唔信傳說啦!
好! 下一站去埋屈斜路湖及砂湯.  此處稱為「砂湯」,是說只要在湖邊的砂上挖一下,就會出現有著熱熱溫泉。湖邊現成已有幾個挖好的坑,用手試了溫度,果然熱熱的,證明沒有騙人。
呢處稱為「砂湯」,只要係湖邊的砂上挖一下,就會出現熱熱溫泉.湖邊現成已有幾個挖好的坑, 用手試了溫度, 果然熱! 所以我叫左吉少去玩下, 除哂鞋浸泡左一陣.
玩完一輪, 又係時候要去下一站.  經過呢度見有人停車, 我又走左去停車八下.  原來有棵好靚既櫻花樹, 我仲見有兩個日本阿叔拎哂"架餐"影相, 講真個景真係幾靚.
之後又經過摩周湖道の駅休息一陣.  點知呢個道の駅除左有當地旅遊資訊以及特產以外, 戶外有個不小的足湯, 都唔錯架仲可以泡腳呢!

6 則留言:

  1. 神の子湖真係好靚呀!! 絕對係李斯德林色...
    冬天去過屈斜路湖, 有好多天鵝喺度, 又有雪地...風景好靚呢~ 不過超大風

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA!! 李斯德林色, 呢個描述幾好. 冬天既屈斜路湖好靚, 有好多天鵝又有雪景

      刪除
  2. 道の駅~~ 唔知點解得對於唔同嘅道の駅都好有興趣...
    過摩周湖道の駅張相構圖好靚呀~~~
    喺屈斜路湖有冇見到天鵝? 我媽咪幾年前去呢處佢見到好多天鵝, 佢好開心~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見d日本大叔拎哂"架餐"影相, 應該都有d睇頭, 要影呢張相都要跨欄架. 我今次去屈斜路湖只係見到天鵝船仔, 真既就唔見啦!! 秋冬會比較多d.

      刪除
  3. 池水清到好離譜, 砂湯又幾特別
    睇嚟5月嘅北海道係好嘅旅遊時節, 啲景好靚吓, 又未係好凍

    回覆刪除
    回覆
    1. 池水入面d樹枝冇枯, 而且水冇雜質, 真係清到連底都見到. 5月嘅北海道真係好正, 唔駛話迫哂去7月花季都有花睇

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...