CIAO 羅馬假期開始 ☛ 行程規劃

下午11:36:00 Ishiha 4 Comments

羅馬為義大利首都, 也是義大利的政治、經濟、文化和交通中心, 為世界著名的歷史文化名城. 要去羅馬及梵蒂岡玩.  起碼要玩3-4日, 而且都係好粗略咁玩.  今次行程大致分兩日重點玩羅馬景點及梵蒂岡景點.  

DAY 1: 

    1.  Roman Forum 古羅馬廣場

古羅馬廣場位於義大利羅馬帕拉蒂尼山與卡比托利歐山之間, 就在Colosseum 羅馬競技場隔壁.  古羅馬廣場係古羅馬時代的城市中心, 包括一些羅馬最古老與最重要的建築.  
 係古羅馬廣場入口可以買到與Palatino 及Colosseum聯票, 價格都係 €12/tck.  詳情可參考link
古羅馬廣場入面都幾大, 我地都行左成兩個鐘.



       2.  Colosseum 羅馬競技場

羅馬競技場是古羅馬時期最大的圓形角鬥場, 建於公元72年-82年間, 現僅存遺蹟位於現今義大利羅馬市的中心.   羅馬競技場就係古羅馬廣場對面, 所以行古羅馬廣場既時候, 可以影埋整個羅馬競技場外圍啦!
因為我地有聯票, 所以唔駛排隊就可以入場.  不過入到去, 人真係超多.



       3. Piazza Venezia 威尼斯廣場

威尼斯廣場位於義大利羅馬的一個廣場, 因附近既威尼斯宮而得名.  威尼斯廣場位於卡比托利歐山的山腳, 維托里亞諾對面, 並靠近古羅馬廣場.



              4. Pantheon 萬神殿

萬神殿是古羅馬時期的宗教建築, 後改建成一座教堂, 是古羅馬時期重要的建築成就之一.  公元609年拜占廷皇帝將萬神廟獻給羅馬教皇卜尼法斯四世, 後者將它更名為聖母與諸殉道者教堂, 這也是今天萬神殿的正式名稱.
 萬神殿拱頂上有個大圓窗, 可引入光線, 再射向神殿的四壁
萬神殿附近有好多小店餐廳, 我地揀左一間吃午餐.
吃完Lunch, 仲去埋好出名既 Giolitti 食雪糕



              5.  Fontana di Trevi 羅馬許願池

羅馬最大的巴洛克風格噴泉, 高25.9公尺, 寬19.8公尺.   羅馬許願池也是羅馬市著名的景點之一. 羅馬許願池無論日間或晚間去都係咁多人.  而我比較喜歡晚上來影相, 開左燈好靚.  不過可惜今次去到大裝修.   




         6.  Piazza de Spagna 西班牙廣場

西班牙廣場 Piazza de Spagna是羅馬最出名既廣場, 主要係因為一套 "羅馬假期"曾經係度拍攝. 廣場中央有好出名既噴水池名叫破船噴泉La Fontana della Barcaccia.  噴泉後面有條長長既樓梯, 最頂係聖三一教堂 Trinita del Monti.  西班牙廣場附近有好多名店街, 我仲見到有幾間好靚既Cafe.


DAY 2:

                1.  Vatican Museum 梵蒂岡博物館

梵蒂岡博物館是世界上最重要既博物館.  博物館超大, 藝術品好多, 最好重點參觀.  世界各地來參觀梵蒂岡博物館既人好多, 強烈建議上官網訂飛.  以我當日09:00去到現場, 排隊人龍超長, 足足繞過一條街.   我即時大叫好彩.   博物館門票價錢: €16加 Reservation fee: €4.
必看藝術品包括  1.全世界最重要的禮拜堂西斯汀禮拜堂 Cappella Sistina 2.文藝復興三傑之一的拉婓爾畫作:《雅典學院》Scuola di Atene 3.米開朗基羅最偉大的創作: 天花板上的《創世紀》 4.米開朗基羅:《最後的晚餐》 5.希臘雕刻《勞孔》Laocoote  6.西元前一世紀的希臘古雕刻的《殘軀》Torso Belvedere.  


 參觀到最後, 大家會繞著旋轉樓梯離開.  旋轉樓梯好靚, 也是必影既地方!!  
梵蒂岡博物館最少預 4小時或以上.



             2. Basilica di San Pietro 聖伯多祿大教堂

建於1506年至1626年間, 集文藝復興藝術家與建築師之力而成是全世界最大的教堂, 可容納超過六萬人.  未入教堂前, 我地先排隊登頂.  登頂係要比錢, 有分行樓梯 € 5, 搭電梯 €7.  行樓梯總共要上551級, 唔好以為搭電梯唔駛行, 只係行少d, 都要320級樓梯.   最後我都揀左搭電梯.  不過排隊人龍都算幾長, 我地都等左成30分鐘先入到去.  樓梯真係好窄, 上到愈高, 樓梯亦會傾斜. 登頂後, 會見到聖彼得廣場.
之後, 我地亦要排隊進入教堂.

 聖彼得廣場是貝尼尼花了十一年時間建造. 由284條大理石長柱構成的橢圓形長廊, 環繞廣場.



           3. Castel Sant'Angelo 聖天使堡

聖天使堡是羅馬的一座城堡, 該建築位於台伯河畔, 鄰近梵蒂岡教廷, 聖天使城堡首先作為阻止西哥特人和東哥德人入侵的要塞, 然後被當作監獄使用, 最後改建成一座華麗的羅馬教皇宮殿. 現在聖天使堡已成為一座博物館.  如果要進入博物館, 係需要付費.


           4. Piazza Navona 納沃納廣場

始建於公元1 世紀, 是古羅馬圖密善的競技場, 廣場中央座落了3 座噴泉, 當中最有名的四河噴泉與廣場的古埃及方尖碑互相輝映.   廣場上好熱鬧, 而且有好多小販畫檔.


               5.  Tazza D`oro 金杯咖啡 

西元1946年開始營業至今, Tazza D`oro 金杯咖啡被公認全羅馬最好飲既咖啡.   除左係現場品嘗金杯咖啡之外, 亦要買返幾包咖啡豆.   咖啡豆有分金色同紅色包裝袋.  紅色先係金杯咖啡, 一包250g只賣 €12.  我自己覺得買返來用Mocha 壺煮出來既咖啡真係好香, 好好味.  最慘係我入左好少貨 !_!
我做左個Rome Map, 方便大家計劃行程.


4 則留言:

  1. 意大利真係超多遊客呀! 治安係咪好差呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 意大利係遊客區係比較複雜, 所以治安會差少少. 南意好多人都話治安超差, 特別係火車話, 但係我又太覺得. 自己小心d其實冇咩問題, 有d人來意不明走埋來我咪行開囉, 有時試下佢地都要.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...