相約看北極光@ Hawksworth Restaurant Vancouver

下午12:53:00 Ishiha 2 Comments

今晚食的Fine Dining係Hotel Georgia入面的Hawksworth Restaurant.  
因為環境及食物唔錯, 所以都係Vancouver內都算好popular.   我係出發前一星期Book好枱.
我地準時去到, 服務人員好好, 會幫我地收起件褸.  入到去環境好好, 而且服務也好.  坐低後, Waiter會同你傾幾句, 之後又比足夠時間你睇Menu.  我地3個人點了3個appetizer及2個Main dish. 上菜時3個appetizer一起上, 而且Waiter會續一介紹每度菜, 包括: 醬汁, 伴碟.   好Professional!

Foie Gras Torchon: charred fig, pistachio, caramelized yogurt, brioche
呢個好味!! 最喜歡個sauce, 好香!! 食落唔漏.
 
Crispy pork belly: smoked lentil nage, grilled cabbage kimchi, black sesame
超脆!! 個面係用黑芝麻做的. 好特別!!
Wagyu beef carpaccio: charred scallion vinaigrette, celeriac bark, edamame. 
味道好balance.   
Appetizer 好好味, 唔知主菜會點呢?? 我地大家都好期待.

Yarrow meadows duck breast : duck confit crêpe, carrot, sea buckthorne jus
鴨肉好幼嫩, 面皮好脆!! 
Whole yakima farm rack of lamb : baby nugget potato, snap pea, wild mushroom, mint chimmichurri.
原來二人份量有8塊羊肉, 我地order了medium,  煮得剛好, 肉色粉紅, 而且好juicy! YUM!
其實食完已經好飽, 當waiter來問我地要唔要dessert時, 我地都有點puzzle.  最後我地都係經唔起考驗, 都叫了一個dessert.  Apple brioche, brown butter.  呢個又係好好食, 而且好開胃呢!! 雖然大家都說好飽, 但全部都KO哂!!
 真的不枉此行!! 以服務及食物質素來衡量, 價錢唔貴.


HAWKSWORTH
Located at the Rosewood Hotel Georgia
801 West Georgia Street, Vancouver, BC V6C 1P7, Canada
https://hawksworthrestaurant.com/





2 則留言:

  1. 這一頓飯又令小高流口水,仲要聽到你話服務好,食物質素,但價錢唔貴先係重點!
    有機會真係要跟著試試 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一餐Fine dinnig有咁既水準, 服務又好, 我就覺得超值.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...