和風遊@台北 ‧北投

下午9:04:00 Ishiha 0 Comments

今次因為太遲book酒店既關係, 一心諗住找間好點既溫泉酒店入住已經full!! 最後都揀左係新北投捷運站附近的水美溫泉酒店, 地點方便之如, 下樓又有超市方便買小吃.
入到大堂感覺唔錯, check in時檯台小姐說upgrade了我的房間呢!! 真好.....

 
房間尚算大間, 一邊是睡床, 一邊是和式坐墊
 從窗外看出去是一片綠柔柔
 
房間內附有獨立溫泉,仲可以欣賞出面風景呢!! 除此之外, 酒店還有大眾溫泉, 只要到樓下向檯台小姐說一聲, 她便會給你coupon的了.
 有獨立溫泉於房內, 我地又點會放過好時光呢??
第一時間在房內泡泡溫泉
好舒服!! 泡完來杯茶休息下先
 晚上外出到了士林夜市吃飯
我每次到也會到來吃炸臭豆腐及麻辣涼麵
 這裡的麻辣涼麵夠辣, 而且麻香剛好, 不會兩種味度過份
 而炸臭豆腐真的很脆, 加上酸菜, 好開胃, 不過豆腐不夠臭呵!!
 以前既士林排檔已經摋走, 現在叫士林市場, B1美食區是以前既排檔.  
雖然排檔比以前整齊, 但我覺得油煙太勁, 還是係街上吃比較好.
我地兩個係B1美食區很快的吃下一個蚵仔煎便走了

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...