火熱週年之旅* Vueling Experience to Sevilla

下午3:04:00 Ishiha 0 Comments

DAY 5: 25/10/2011
今日一早便離開Barcelona到Sevilla.  點解我會揀一去就去Sevilla而唔去Granada? 睇過好多forum都係留係Granada, 跟住才上Cordoba及Sevilla.  只係因為我一早係網上找了廉價航空 Vueling, 早訂真係好抵!! Euro$24.99便可以由Barcelona飛往Sevilla.  機程也只不過是1 hr 35mins.  仲平過坐AVE, 而且慳了時間, 點可以抗拒.  不過行李係有限制, 唔可以超過10kg, size也有限.  若行李重, 可以係訂飛時於Vueling網上比$$ 加kg.  因為廉價航空 Vueling要到check in時才可以劃位, 所以我寧願加少少$劃位, 到機場時check in唔駛怕長龍而安排唔到坐位.


我知道Barcelona有Overnight Bus到Airport, 而我地Apartment行出一條街就有啦!! 真係好方便.  5點多既Barcelona, 街上好靜.   到了機場, 時間只不過是0615. 機場都有不少乘客呢!
沒想到Vueling比我認知中既廉價航空好好多.   行李沒有相像中check得嚴緊, 
我自己手拿一袋及一個行李上機, 也沒有事.  
當然我的行李size不太, 是Vueling所要求的size.
登機後, 沒想到機艙頗新淨, 而且坐位闊落.  搭過Vueling, 我不會認為它是一間廉價航空公司, 而是一間實惠的airline.

到了Sevilla機場, 我地選擇了坐TAXI到酒店.  真的是明智, 價格不貴, 加上Sevilla舊區既路狹窄, 而且更是石頭路.  不到20分鐘, 便到了我今次book既Hotel Casa 1800.


揀呢間酒店係覺得好靚, 早餐精美
地點好, 而且仲包左一個tea給住客.
我地放低行李便開始Sevilla行!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...