大杯酒,大啖肉,大腳油之旅 @ Potsdam 波茲坦

下午3:53:00 Ishiha 0 Comments

時間不到早上06:00, 天還未光, 便到達了Munich機場.  我最愛坐零晨機由香港出發到歐洲地區, 因為去到當地那邊時間必是早上, 正好下機便可以即刻出去玩一天.
 下機後,便轉乘另一班0730飛機往Berlin. 
到達Berlin也只不過是0835.  其實由Munich到Berlin也可乘搭ICE/Budget flight, 最後我都係揀左一次過HK-->Munich-->Berlin坐飛機過去, 查過價錢不會差太多, 好處係自己又不用太多心機去找其他選擇.  一下機, 便去找counter買Berlin Welcome Card.

Berlin Welcome Card有好幾種形式, 詳細可參考: http://www.visitberlin.de/de/welcomecard
主要是分為交通到達的地區與有效時間.   一般買AB就可以了.  ABC可以到更遠一點的波茲坦(Potsdam).  有效時間分成48、72小時.  當中含有博物館島免費的Welcome Card. 票更貴.  而我就買了48小時ABC便可以, 因為當日我已經用來坐車到Potsdam.
不過買Welcome card時都有點亂, 去到counter唔明點解排排下隊要closed, 而staff叫我地去DB machine買票, 但機又壞,  最後售票機附近有一人肉職員售票機, 比低$就可以買到了, 而且仲會比埋一本紅色介紹書給你, 知道仲有什麼discount優惠.  買好票便登上到博物館島巴士.  整個 巴士站都係人, 不過秩序也可以.
由於我訂好的酒店係博物館島附近, 所以下了巴士後很好找, 不到10分鐘腳程便到.  到達酒店第一眼見到Berlin bear. 
 Settle好之後, 便出發到Potsdam了  由酒店到Potsdam選坐S7列車便到, 車程約40mins左右.
 到達Potsdam Hbf
這裡要轉乘巴士到無憂宮(Schloss Sanssouci), 坐了10mins左右便下車, 下車後不遠已經看到了一個圓弧型石柱, 好靚!!  仲見到對面噴水池一對外國人影婚紗相.
再行過少少會看見風車, 那裡便到了無憂宮入口了.  無憂宮是德國最美麗的皇宮之一.  無憂宮(Schloss Sanssouci), 源自於法文的sans(無)-souci(憂慮).  1990年聯合國教科文組織將無憂宮宮殿建築與其寬廣的公園列為世界文化遺產,列入原因為:「無憂宮的宮殿與公園,可視為普魯士的凡爾賽宮」。 不過入到無憂宮, 天突然變得污黑一片, 完全沒有陽光, 真令人掃興呢!!
 不過都見到有外國人係呢度影婚紗相, 仲係第二對呢!!  
 宮內有個好大的花園
 這個無憂宮最大的特色就係皇宮前一層一層的樓梯葡萄樹叢, 影既時候好彩有返陽光
有陽光, 影相都開心d.
公園面積頗大
 公園內有間金碧輝煌的「中國茶室」
茶室滲入了中國風的日耳曼式建築,是當時崇「中華」的建築.   這個建築對於18世紀時歐洲人一定感到新奇.
公園西面是巴洛克建築風氣的新皇宮
 當日仲有exhibition呢!!
如果要行畢整個無憂宮, 時間需要用上大半天.  我地慢慢行慢慢睇都用左半天時間.
由新皇宮那邊出口便有巴士站, 我地坐巴士返回 Potsdam Hbf 轉乘列車到Berlin Sony Center吃晚飯
今晚我地揀左去Lindenbräu, 因為店內有自家製Berlin Beer! 吉少點了1L Weißbier: Homemade Wheat beer, 而我不嬲唔飲Beer都要試下, 點了杯較易入口既Russ`n Weiße with lemonade.  係德國飲beer價錢仲平過飲汽水/水, 1L Beer都係 Eur$6-7左右.
 來到德國, 點少得德國腸同埋豬手
 
 呢一餐真係好飽, 兩個人要食一隻咁大的豬手真係多左少少, 
呢間店食物都算有水準, 而且價錢唔貴.  值得推介!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...