火熱週年之旅*第一站巴塞隆拿

下午2:11:00 Ishiha 0 Comments


DAY 1: 22/10/2011
本身愛睡既我, 無論係邊度都訓得著, 所以10個鐘既機程好快就過了, 難為了小吉子.  他全程只睡了一半, 女友人仲慘, 訓得1/3.  因為我地一早已經抵達了Paris, 仲要係早上5時多.  整個機場都是人, 過關有點慢, 又要大check, 本想襯過完關後既小小黃金機會去Shopping 一番, 點知有的在裝修, 有的卻不見. 
最後見到可愛既Ladurée, 真係醒神返少少.  真係好多唔同顏色既口味揀, 唔似HK得好少款, 真係忍唔住呢!!  我地仲行到差唔多Last call先上機呢, 

當然趕到去閘口登上0740開往巴塞隆納既飛機. 到達巴塞隆納時間是0930. 因為local既酒店冇得咁早比你check in, 只可以drop off 行李, 不過今次我地一連留幾日係巴塞隆納, 所以我地book左apartment住. 一落機已經好急不及待周圍行逛, 加上機場真係好大好靚, 而且仲有廿間大shop可以比你shopping. 什麼ZARA, TOUS, FCB, Women's Secret也一應俱備


行左一陣, 都係時候出閘.  之前我book好既apartment講好1500先可以check in, 不過我係出發前email同佢地double confirm既時候, 要求early check in.  咁佢地都好好人, 只係要求我到了機場後給他們一個電話, 方便他們派人交低鎖匙比我地入住.  我地一出機場就找airport shuttle, 只係20分鐘車程, 相比起的士, 我覺得呢程好貴呢! EUR$5.3/ppl.  因為我地3個人搭的士都係差唔多, 不過第一次來到, 都係唔好咁狼下下搭的士.  

今次我揀呢間apartment住, 係因為地點好方便,  metro站又近, 呢區又唔雜, 食0野買0野樣樣都齊, 而且airport shuttle又到.   我地約好了12:00係apartment門口等,接待我地呢位靚女叫Adina.  佢好詳細咁樣介紹barcelona有咩好玩, 附近既supermarket及食店. 我地仲問她搭metro安唔安全, 佢都話搭左咁多次, 都沒有事, 只要自己攬緊自己既荷包便可以的了.



休息左一陣, 我地梗係要見識下當地既supermarket先.  我地見到好多好多火腿, 仲買左幾pack試下, 又買左其他食物, e.g. 火腿醬.  



最後決定lunch係返apartment煮來吃, 仲可以即刻試食火腿, 火腿醬, 真係好好味.  而且價錢一d都唔貴,

吃飽飽, 便正式開始我地今日既行程. 來得巴塞, 當然要去主場SEE SEE, 加上今晚有球賽, 所以我地第一站就去左FCB.  我地原本諗住什麼也搭TAXI, 不過聽完Adina咁講試下搭METRO.  
全程大家也是戰戰兢兢的, 加上大家提高警覺, 安全到達.

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...