火熱週年之旅*Segovia 塞哥維亞

下午7:11:00 Ishiha 0 Comments

Day 10:
今日一早坐地鐵到Prince Pio巴士站, 幾乎所有長途巴士都係呢度開出.  每家巴士公司分別設有櫃台買票, 非常方便易找.
我地買好了巴士來回票
見有少少時間買點早餐
原來巴士站一上路面, 有幾架車仔檔買早餐
我就買左一條Churro-簡稱西班牙油炸鬼, 吃時可配以朱古力或香濃咖啡, 好好味!!
坐了一個小時既巴士便到達了Segovia
水道橋很壯觀呢!! 影了一堆相

沿梯級上, 一路行都有很多路牌指示, 而且仲有日文呢!!
大教堂: 被稱為"大教堂貴婦"的哥德式建築
內部以繒畫及雕刻裝飾.


 而Segovia最出名就係烤乳豬, 係街上店舖見到呢隻好可愛既豬呢!!
我仲買左呢隻乳豬返屋企慢慢欣賞
之後便到了阿卡乍堡, 據說disney的城堡以此為原型打造出來的呢
差唔多遊了好幾個鐘, 好快便到了午餐時間!! 我地選擇了係水道橋隔離那間好多名既餐廳
 人很多, 不過我地好好彩有位, 而且仲係水道橋邊開餐
點了Parma Ham及烤乳豬



 另點了Sangria
吃飽後, 便隨街逛逛, 其實到處都有很多遊客.  又因為快到Halloween, 
連街上既小朋友也有造型呢!!
 我地發現有間朱古力店, 仲有好多應節朱古力呢!!
 不用考慮之下, 我便買了一袋朱古力燈, 真的好好味!! 如果係香港買, 實在貴得多.
到了回程既時間, 我地步行到巴士站
巴士也準時開出  
 結束了今日Segovia一天遊

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...