火熱週年之旅*Madrid 馬德里

下午6:59:00 Ishiha 0 Comments

Day 9:
我地吃過早餐後, 搭乘火車由Toledo出發返回Madrid.  到了Madrid, 從火車站一出, 我們便跳上的士直駛往酒店.  今次我地選擇呢間酒店, 除了地點方便之外, review唔錯, 加上有三人房, 以hip hotel suite連有埋廚房來計, 價錢唔貴, 所以一早已經book好Room Mate Laura 住3晚.

Settle完之後, 我地坐地鐵出去參觀最出名既普拉多美術館 (Museo del Prado)
 由地鐵站Banco de Espana徒步約10分鐘
到了美術館門口
入口有很多人呢!! 離美術館關門時間還有3個小時, 應該夠時間入內參觀 
 買好票入去
因為美術館內嚴禁影相, 所以找了些參考圖片.


行完美術館, 時間已經是六點多.  我地去左不遠既太陽門看看.  不過人實在太多, 而且都有d雜亂, 所以只影了一張相便離開.
到了晚飯時間, 我地去了Best paella in Madrid 既 La Barraca, 位置很好找, 
就係Gran via Loewe總店附近
 一個好大Portion, 足夠三人吃呢!!

我地每人分左一大碟


0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...