火熱週年之旅*西班牙Outlet Shopping Madrid Las Rozas

下午1:05:00 Ishiha 0 Comments

Day 11:
今日決定景點唔去, 目的只有一個, 就係去outlet shopping.  其實整個行程, 我地冇咩去過shopping, 有的只有window shopping.  係plan行程既時候, 決定最尾那天於madrid 好好血拼一番.  Madrid近郊有個LAS ROZAS, 只需坐45分鐘巴士便可到達.  我地由6路線 Moncloa下車, 再坐巴士.  點知我地上到路面
 找到目標車站
 仲見到有622/628號巴士站牌, 不過等左一陣, 有巴士到站都係只有人落車, 冇人上車
 一問之下, 原來呢個係舊巴士站, 經路人指示, 應返回地鐵站另一出口, 那個巴士站才對!!
有過去Segovia既經驗, 便知道如何找巴士站了.  記住認紅色牌"Autobuses".
 順利買好票等上車呢!!
 差唔多45mins左右, 便到了今日目的地. 若果坐巴士到的, 見到呢個牌先落車, 先至真呀!! 
否則好似我地早左落車, 最後要步行20多分鐘才到呢!!

 行到咁上下, 我地係度吃埋Lunch
 都唔錯呵
HaHa!! 今日戰利品超級豐富
找了其他有關如何去LAS ROZAS Outlet 資料: 中文 / 英文

晚上出去吃晚飯, 行經聖米蓋爾Market見到有很多人在飲酒吃Tapas
最後我地都係選舉到餐廳用餐, 再吃好味既西班牙飯



0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...