火熱週年之旅*FCB

下午3:10:00 Ishiha 0 Comments

DAY 1: 22/10/11
若有循環球賽, 每個週六/日晚舉行會有賽事.  而我們到埗當日正是星期六, 晚上10:00有FC barcelona VS Sevilla, 所以我們一到FCB便找售票處買飛.  其次我們要趕及1630前進入Museum 參觀.  售票處一邊係賣球賽飛, 另一邊就賣Museum既飛.

去到大家好快手分頭行事買飛, 我地有計劃, 唔等於個個買飛既人有計劃.  佢地真係左度右度先買.  其實全個買飛過程係冇screen比你揀位.   只有職員同你講你地既飛要分開坐位, 隔一兩個位子這樣, 要唔要由你決定.  雖然我地買的票係有一位要分開坐, 但也是兩三個座位之隔, 一場來到當然要睇球賽啦!! 我也不理咁多, 放低位位EUR$57就取票走, 剛好於1630前買好飛趕入Museum參觀.   如果唔係就要待明日再來參觀FCB Museum了.
由入口一路向下走, 最後會去到球員通道, 由此通道走出便到達Camp Nou stadium 入口, 真係barcelona soccer fans必到既地方.  雖然我唔係什麼fans, 入到去看到全歐洲最大既足球場, 真係好興奮.  呢個球場可以容納100000人, 我相信今晚睇球賽既時候大家一起叫喊必定好震撼.
整個Camp Nou FCB Tour係唔會有人帶你去邊層玩,
只要你跟住一路上, 就會去到觀眾席, 評述員席等

 
參觀完球場後, 一定會入到Museum呢個部份, 展覽館內有好多圖片, 仲會播放video

仲有歷年拎過既獎杯同埋球員既波衫波鞋展覽
最後臨走前當然到souvenir shop朝聖啦!!
講到呢度, 當然要講埋今晚呢場甲組球賽啦!! 真係好多人呢.....!
好震撼既場面.  球員一個一個進場, 比賽準時晚上1000開波, 全場坐滿人.
 雖然我地買既門票係要分開坐, 但我地上到去竟然見隔離有一個空位,
係冇人查冇人理既環境下, 我地坐足全場.
 一落機, 玩足全日, 仲要睇埋球賽, 加上未調教生理時鐘,
大家都睇睇下好自然"合"眼訓.
不過一合, 又彈起身睇.   HAHA
最後FC barcelona入唔到12碼, 以0:0和賽結束賽事

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...