2010箱根紀行(上)

下午2:12:00 Ishiha 0 Comments

係東京玩左幾日,終於到左今次旅行既重點遊。 我地仲好好彩,由今日開始應該唔會再落雨啦!! 希望我既賞櫻之旅可以順利進行啦!!
早幾天,我已經去左ticket office買定2 days free pass。 不過今次沒有坐romanticCAR去箱根,除左可以慳到800yen之外,買張2 days free pass用仲抵。 我覺得free pass超級好用,唔駛煩唱$$之外,仲可以坐箱根內任何交通工具。 而且去museum又有discount。我建議大家遊箱根不妨買張free pass。 Free pass有兩個選擇: 2 days/3 days free pass,兩者價錢也相差500yen吧!! 詳情可以到http://www.odakyu.jp/看更多資料。 
 source: http://www.hakonenavi.jp/tanbou/waribiki/hakonefree.html

今日一早起身CHECK OUT後,便行去新宿坐0905小田急電鐵到小田原站。 全程只不過是一個半小時。如果再到箱根湯本,下車後走過對面月台便是了,非常方便。

當初我選址到小田原城址公園欣賞櫻花,原因係好近JR站,行10分鐘便到了。若由正門走入公園,會經過一條直路,兩旁種有好多櫻花樹。

 櫻花還是半開,而且花瓣上還看見水珠呢!! 前幾日小田原也像東京般不停的落雨.
公園內有城樓和櫻花(雖然唔係滿開),但相映成趣。 天守閣的那一段路上,見到好多櫻花樹,我相信滿開時一定好靚。櫻花再加上天守閣,拍出來好有古代味道。


看過櫻花後,便找東西吃。因為車程短,我同G小姐還沒有吃過早餐呢!! 不過原來由正門往JR方面一路走,舉頭一望,除左有個好藍既天空之外,大家還會看到好多得意既汽球飄搖,原來為慶祝櫻花祭開花的佈置,好靚。 雖然我是早了點看櫻花(因為小田原開花時間應是3月尾-4月初,不過就這樣看著天空既櫻花,我也感到開心滿足。


到了JR站附近既橫街找食,其間看見一間北海道拉麵~小林屋,想也不想便入了去。因為實在太餓呢!!

買order時見到店內promotion, 只要叫味增豚骨拉麵加100YEN便有一客餃子。 我同G小姐各自叫了一碗拉麵+一碟餃子share吃。麵未到,我同G小姐見到廚師切叉燒,但心諗冇理由會切到咁厚。
 
點知當拉麵送到面前,我同G小姐不禁驚訝!!我地從來沒看過拉麵的叉燒肉像好似唔駛錢的,會給客人一大塊。試了一口湯,不錯呵,湯頭不算太濃,剛剛好。再試埋麵條,感覺夠Q。 而且份量大到成座出那裡,我相信我兩幾肚餓都好,也未必吃得下全碗拉麵。餃子皮薄酥脆,味道不錯。



 
吃飽後,便乘坐登山電車到雕刻之森站,車程差不多要一小時呢!! 雖說電車,但係行得幾慢速,仲要係單線雙向行車,所以車程比較耐。到了雕刻之森站,行5分鐘便到。 雖說是星期五,當日都唔算太多遊客。不錯!

雕刻之森美術館 http://www.hakone-oam.or.jp/,一個打破傳統格局的美術館,在1969 年開館時,成了日本首個野外美術館,推祟人、藝術和自然合一的理念。所以我同G小姐入到去完全唔覺得行自己行緊個美術館呢!! 到場加映高橋信雅展館
除了雕刻品,箱根雕刻之森美術館以不同的室內藝廊為號召,包括豐富的畢卡索作品收藏,有繪畫、印刷、雕刻與陶瓷,可惜地方太大,加上我將行程排得幾FULL,時間唔太多。所以我同G小姐兩個一入到館內就不停行,更不停影相。 
 其間見到為數10個日本小朋友來參觀,還有兩位老師呢!! 老師叫他們每人擺一個POSE影相,一聲令下,那10個小朋友每人各佔一個框,個個擺出唔同POSE,好乖好可愛呢!! 
行到呢個圓球既時候,我同G小姐不停影呀影,其實不是太特別,不過來左日本幾日,天氣也沒有好過。反而今日到了神奈川箱根,天氣唔同哂!!  有著好藍既天空及綠油油既樹。 
 再到了呢個兒童樂園,就見到WOODS OF NET。 
我其實都好想上去玩下個網,但我睇見玩的人全部都係小朋友,我咁大個人玩埋一份又有點呵!! HAHA
 原來館內有一個溫泉足湯,又係時間唔夠,寧願返到溫泉酒店浸個暢快。 
離開了箱根之森,便乘搭登山電車到強羅,然後再轉乘登山纜車到早雲山。 目的是要去大涌谷及桃源台。 轉乘了兩次纜車終於到達了大涌谷,當時遊客也算多,所以我們只停留了一會,便再坐纜車到桃源台,希望可以搭最尾那班海盜船出海。
大涌谷
 纜車到桃源台

不過天氣不算太好,而且開始凍及下毛毛雨,所以到達桃源台,時間也差不多4:30PM了.  為了不想過時到酒店,我們決定唔坐海盜船(要一個小時)啦!! 
最後我與G小姐坐巴士返回酒店。今次我所揀既溫泉酒店:品の木一の湯  , 位置仙石原,地點方便之外,一落巴士就到,而且又近玻璃之森及小王子館。講起價錢相當吸引,每人一晚兩食只不過是8000 YEN。 超抵!! 因為我當時book呢間湯屋係一日只限一間既特別優惠。平時都唔貴, 每人13000yen一晚左右!! 當然有特價就更加鍾意啦~~hahaha
 
大家下次去日本,可以到到http://www.jalan.net seach & reverse酒店,簡單易用,而且可以一次過search到邊間酒店有空室& promotional offer。我每次去日本都係用呢個website reserve酒店,唔駛怕找唔到地方住,因為某幾間香港人好鍾意book既連鎖酒店,要好幾個月前reserve先有位。

講返間酒店,房間面積不算小,而且房內清潔,最窩心的是一入到屋已看到桌上準備好小點心給客人呢!! 雖然小點心給你試食後,客人覺得好味的,便可以到樓下買來當手信。起碼客人會加少少印象分。 
 我們book了1800吃晚餐,晚餐相當豐富,仲放到一枱都係食物呢!!
食完,都係時間去好好浸溫泉。早抖。 

想要更加多資料,可以睇埋http://www.hakonenavi.jp/

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...