2010東京箱根遊(一)

下午3:49:00 Ishiha 0 Comments

今日一早便坐0800機到東京成田,到達東京時間:12:40吧了!!  本想搭ANA早點去,但同行G小姐未能由新加坡到港,加上我前一晚慶祝生日,所以一早買了NWA早機到東京血拼。入境既人唔多,一陣子就可以去拎行李。唔知係咪日本海關依然關注香港人入境 (之前衛詩帶毒),我同G小姐分開行唔同COUNTER,我地兩個分別都要比海關開行李check。  有點無奈,單新聞都過左成年啦!!  加上日日都有好多香港人去日本。如果撞埋幾班機,個個都要check行李,就慘啦!!
買了NEX票後,便乘車出新宿去。 到了新宿已經是15:10。今次住既酒店,我全部都係jalan.net那裡book!! 方便又easy!!  

放低行李便急不及待出去食第一餐。 到了曾榮獲日本朝日電視台「日本前100名拉麵」的第一名新宿麵屋武藏食拉麵。 

 


食飽後也是到新宿一帶行街街,仲比我係MY LORD內發現呢間係吉祥寺開既雜貨店 Natural Kitchen。店內大部份物品都是105 YEN呢!! 而且好kawaii! 如果鍾意買下d家庭裝飾品,我相信natural kitchen係新宿必行shop之一。

行到咁上下,又開始肚餓。到了一間我成日去食既任食shabu shabu店。 原先今次已經找好資料,諗住試呢間鍋ぞう 新宿東口店 ,不過唔係太順路,下次再去試過吧。 因為唔係太肚餓既原故,大家都係食兩碟算了。但我同G小姐本身愛吃野菜,所以不停的叫店員加添。
吃完Shabu shabu出來,天已經下著雨。 而且天氣也凍了很多呢! 不過我地返酒店前,到了百果園買了一pack strawberry,好甜好味,也只不過是500 yen呢!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...