2010東京箱根遊(三)

下午3:26:00 Ishiha 0 Comments

今早又下著細雨,我本來想去睇櫻花也要延伸至星期日先去睇。起身後便到了一蘭食早餐,時間早冇人食呢!! 我地每人叫了一碗拉麵。  其實一蘭對面有間幾出名既天婦羅店,也是剛剛開鋪,預備午市。  
今日我當然要再去shopping,目的係要去藥房買化妝品。去日本藥房真係睇極都唔願走,難為G小姐等我左揀右揀買咁耐呢!! 我都買到停唔到,仲買左少少藥。因為日本出既龍角散 &傷風藥好好用,所以我每次去日本都入貨。

行到LUMINA時候,見到呢間SALUT好吸引,又入去買左套絲質窗簾,好靚!! 行下不經不覺又到LUNCH時間,到了最頂層 THE PREMIUM 新宿丸井本館 (ザプレミアム)開餐。
 呢間一睇已經,仲好多日本人排隊等候呢!! 今次同昨日那餐一樣,主題係Dessert buffet + italian food。 唔係等左好耐就有位啦!(畢竟已經兩點啦) 出去揀食物時,真係開心就暈。因為比昨日那間更加有水準,環境更trendy。加上食物種類好多,唔係只係得幾件pizza & 一兩款pasta你揀,仲有好多日式食物。都只係1699YEN,加埋任飲,都係1900YEN. 抵!!
 最喜歡那裡的凍豆腐,好好味。仲有日式冷烏冬,日式燒賣。至於dessert,quality唔錯,而且好好味,細細件又新鮮。任飲除左有汽水,仲有好幾款熱飲。 我同G小姐都不約而同覺得呢一餐食得好開心。
行到倦又可以坐耐d!! 其實我見周圍食客都係日本人,個個都好relax的同朋友食下傾下飲下。 
食飽後,便到toilet visit!! 點知個toilet靚到唔似toilet!! 你睇下左邊那張相,仲有個小花園&水池係個toilet入面。而每個洗水盤都有一個吹風機,太犀利啦!! 如果香港學到一半就好啦!! 真係好佩服日本人既設計心思。而我也有幫襯下兩層toilet,發現design唔同,不過都係以綠色室內為題。
 
由Lumina shop到0101,見到好出名gelato GROM,實在太吸引,我地兩個點可以忍口呢?? 每人叫了幾球食呢!! hahaha.  一路嘆緊gelato,一邊欣賞職員點樣搯gelato,又快又有technique.
夜餐到了串家物語開飯,又係90分鐘放題。 坐低望向街景, 都幾靚呵.
我同G小姐本住食埋呢一餐就要改食輕食的了。 不過我建議中午食比較好,始終熱量勁! 晚餐食完冇得消耗嗎!! 2600YEN+ 525 YEN ( FREE DRINK MENU)。其實食物算幾多選擇,有生有熟,自己可以即煮烏冬,仲有Dessert , icecream & salad bar。
我同G小姐特別欣賞蝦&牛串。我地呢餐只在乎玩下食下,不期望食得太飽。  今日又係不停的食&買,買&食!! 我地仲買埋士多啤梨返酒店
明天轉轉玩法先!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...