My Photobook II

下午12:03:00 Ishiha 0 Comments

前兩天剛好收到第二本photobook呢!! 唔知係咪郵寄關係, 同ubabybaby一起order, 竟然要遲兩天才到. 
原來photobook是由photobookhongkong係馬來西亞分公司寄過來的, 唔怪之得郵費收得唔平啦!! 因為佢係用DHL sent 過來香港的.
之前問過hubby會否喜歡image wraped photobook cover, 估唔到佢既答案係NO. 其實我自己比較喜歡image wraped 既cover, 貪其靚靚囉!! 不過小吉子始終唔鍾意太hardsell既原故, 所以都係按佢意思做左呢個cover!!
 
內頁紙質唔錯, 是光片的, 與magazine紙質類同.  不過問過小吉子, 他覺得ubabybaby那本內頁用紙更為優等!! 我自己就覺得不太大分別.

再看看內頁design, 好喜歡photobook介面選擇多之餘, 仲有可以做layering.  呢個係我特別鍾意既原因.

*上面兩張係原稿, 下面兩張係相簿
output顏色同原稿差不多!
其他內頁設計, photobook自家software簡單易用.  仲可以自己隨意加相於固有template內, 底色也可以自行選擇.
其中我也有做誇頁, 出來效果也不錯.
另外我想講下呢個function!! 就係重疊效果, 我將兩張相一大一細套入, 再調較透明度, 便有呢個感覺!! 以下3張都係同一道理做出.  
*上面兩張係原稿, 下面兩張係相簿

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...