My Photobook I

下午12:02:00 Ishiha 0 Comments

之前有兩個星期,我係BLOG間突然消失。
為的是要做好兩本photobook!! 仲要趕及新年前送出!
因為我一早同mm & pp提過,我盡量都唔會曬相,heehee!!
唔係我懶,而係佢地兩位完全係識用腦之人(用notebook睇相),那為何仲要曬一張張用相簿入相呢?? 而且收藏唔好,d相keep唔到的。 
所以最近我就收埋自己不停的做相簿,為的是要交貨。一本是做給mm & pp,另一本就是做給自己。
未做Photobook之前,也參考過好多做photobook online vendor及用家意見!
最後我放棄左好出名既blurb, mypublisher, butterfly....etc.
揀左兩間review唔錯而且唔同既公司photobookhongkong(oversea company) 及ubabybaby (local)製作這兩本photobook,目的係想睇下兩間唔同地方既公司做出來既end product quality會如何!!
兩間公司分別有自己一套既software做相簿,除了有好多template選擇之外,仲可以做誇頁相簿。 不過個人較喜歡用photobookhongkong,貪佢可以做兩相重疊效果,更加professional。 兩間公司可自由選擇自己喜歡既封面,而我覺得ubabybaby選擇較多,不錯呢!!
既然兩間公司各有各好,就再比較下價錢。要係Photobookhongkong order一本Medium Landscape 11" x 8.5" 40 pages價錢要: $672 (未計郵費,郵費要$110).  而ubabybaby就 平d,只得20 pages既A4 size landscape 就$208 (仲送$70熨金,自取不收郵費)。 相比下,ubabybaby價錢會平少少. 不過因為photobookhongkong做緊promotion 有40% off,所以兩間價錢係差唔多。
上星期日終於完成哂兩本photobook製作,同一日內send out哂兩間公司。 
兩間公司都可以用visa付款,仲話五日左右會完成!!
點知前兩天收到ubabybaby來電通知我可以上公司提取.  我係極心急既情況下,放左工後即刻過灣仔取相簿。
估唔到ubabybaby包裝精美,裝相簿既盒用哂透明膠封好。拆開封膠後,打開一看,相簿再有一個透明膠套裝,超細心!! 我相信這樣的封口,郵寄時也不會太易破損. 
做相簿時我是選用了和紙系列,加上免費熨金,真的不錯!!
binding也不錯!! *係我忘記了影相*
再看埋內頁與原稿,顏色出入不大。
第一頁相簿及原稿
相簿內頁與原稿
最後一頁仲有個熨金 ubabybaby logo
其他內頁都有好多template選擇, 做誇頁都可以.
昨晚已經送了給mm & pp,佢地收到後都好滿意。

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...