Real Wedding 晚宴篇

上午11:40:00 Ishiha 0 Comments

呢幾日去左旅行散心, 好耐都未得閒講返當日March in 之後
終於可以坐底食返少少0野!!
攝影師仲叫我餵小吉子食乳豬件, 睇下佢幾開心.

其實進場不久, 便播SAME DAY EDITING
大家都睇得好開心, 睇下99就知啦.......拍哂手!!

只可以食幾片乳豬件, 已經要入新娘房換上紅色敬酒evening dress
我好鍾意呢條裙呢!! 因為著得我好瘦!! haha
因為要敬酒關係, 都會戴上金器影下相
而我件evening dress是 one shoulder款式
所以MUA幫我諗將金器只戴一邊, 平衡返整個image

敬酒期間, 發現有少部份賓客未影相
所以留左少少時間既賓客影相

之後先再去換上紫色仔 {係席前只穿過30mins便換上LM Lace WG}
呢條裙好特別, 顏色上有層次感, 而且仲著得我好瘦......
雖然我的婚禮係平日進行
但係食到11:00都唔見有好多賓客先行離去
個個都仍然留低食到最尾
係送客期間, 我仲同好多朋友影左相呢!!!

921真係一個好開心好滿足既一日
所有回憶, 都令我同小吉子永遠難忘
有賴各位的參與及幫助
讓我同小吉子有一個咁完美的婚禮 

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...