Real Wedding 佈置篇

上午11:39:00 Ishiha 0 Comments

當晚既Decor全以白&綠為主題
連wedding creamy cake也只得白與綠兩個顏色
一路做decor reference既時候
就愈來愈多idea想放於自己的婚禮裡
可惜的是我一早已經join了decor co.
那只好交回給decor co.做算了
我也不想煩倒各位兄弟姊妹及家人
百忙中還要為場地佈置而煩惱

先由stage decor開始講吧!!
因為景逸軒個stage幾高
如果唔起架加高backdrop, 影相時會被人頭遮蓋
另外我揀了兩款唔同的布料: 雪紡及絨布
去表現唔同層次感既綠色
效果真的不錯!
名牌也是出自我的 diy
連料加做橢圓形也只不過$400


再講下reception及photo corner
Reception用的是白紗襯米白色既花籐
唔知點解decor co.幫我加左燈
感覺差左少少
最衰當晚我真的沒有時間到reception看看
而樓梯佈置
酒店方面唔比decor co.佈置扶手位置
因為曾經有人捉不緊扶手而跌親
所以我只要求簡單佈置便算

另外我diy既table stand
攝影師沒有留意下冇影到出來
我也找過細佬影既相
也沒有被拍下
真係有點可惜!!

而Sitting Plan係用上在場水晶燈既意念做出來

做出來後發現size太大既關係
貼唔上board比賓客睇
呢項係最令我唔開心
因為用左好多心機自己diy出來
最後沒有被用之如
仲搞到我結婚前一晚不停的修改
激c我

 © ISHIHA

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...