Cambodia 柬埔寨我來了!!

下午3:10:00 Ishiha 0 Comments

最近好忙呢!! 忙到冇時間上來寫blog, 為的是一個特別任務.  遲d會同大家share我呢個特別任務....haha!!
係我plan下一次既trip之前, 好好的寫埋我x'mas前既一次short trip先.  如果唔係一路都唔駛寫.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
X'Mas未到之前, 我去左一個5日4夜trip. 
不過今次沒有hubby份, 唔係我唔想帶他去, 而係他忙到連x'mas & new year holidays都要返工.  仲點樣陪我去玩玩散下心呢!! 所以我同姊妹團其中一位好友出發, 到了CAMBODIA.   起初我地係想自由行 (有4人出發), 我同另外一位女友仲PLAN行程呢!! 點知最後有兩位唔去得 (一個拎唔到假; 另一個FD既家人聽到自由行, 心驚驚!! )  如果想自由行既朋友, 不妨自己去.  我今次去完, 對柬埔寨呢個地方完完全全改觀, 我個人覺得好安全.

12月14日
一早0615要到達機場, 搭乘0855KA到金邊.  因為HUBBY送完我到機場先返工, 所以我就係機場晨咁早食左個好滿足既早餐.  搞到成個飛機餐冇咩點食過.
柬埔寨只得兩個機埸: 金邊 & 暹粒!! 今次個TRIP就由金邊玩到入吳哥那邊!! 因為我地一早做好哂VISA, 所以好快就過左關.  金邊個機場幾細, 一眼可以望哂呢!!
第一站去了中央市場, 原來出面真係......好鬼熱!! 仲要係類似JJ MARKET咁樣, 行一陣已經唔想行!! 仲有, 那裡賣既東東, 大部份都係出產自thailand!!
市場內有一樣幾attractive我的東東係街邊賣既snack!! 睇睇下面張相, 有位小販賣的是柬埔寨成日都見既snack~~~唔知大家估唔估到呢?
 貼士係: 昆蟲類  *遲少少再同大家開估*


係中央市場下左一陣, 已經急不及待去左對面街一間商店內飲0野.  我地仲叫local guide幫我地買左張phone card, 原來係要本地人先買到.  而且打返來又平過IDD 6成.  之後便去吃午餐.  雖然是吃中菜, 但也沒有想到原來那裡的中餐煮得不錯.  味道好好, 食物也新鮮 (好味到忘記影相, 晚餐一定要影影) 

柬埔寨好熱, 但那裡的天空係特別藍!! 好靚~~~跟住到了國王皇宮參觀.  那裡要下午兩點後先開放給遊客參觀.  而皇宮內有好多特式既建築物!! 
遊畢皇宮, 途經酒吧街.  好熱鬧!! 而且周邊既房屋都好有外國FEEL. 
 由皇宮到碼頭路程好短, 好快就到達碼頭.  下一站是坐船遊湄公河.
係船上飲ANGKOK BEER之外, 仲食生芒果 (加淮鹽).
原來好好味!! 我也吃下不少呢! 但遊船行期間, 駛到對岸的村莊時, 便有好深的體會.  因為對岸沒有橋可通, 那裡住的人生活完全是兩樣.  還要自給自足.  他們的所有生活 (包括食, 飲, 洗澡)也只夠湄公河.  為何兩邊岸的人生活可以差得咁遠. 
沒有看過真的不能想像到他們竟然可以那樣的生存!! 而我還可以到處玩, 到處食, 又有幸福的家庭.  我不期然想起在港努力工作的Hubby呢!! 

差唔多到了遊船河既尾聲,見到個好靚既夕陽
遊船河後便去吃晚飯~~BBQ. 今晚吃的地方不錯, 仲係Buffet型式, 好多選擇, 而且食材好新鮮.  看看那隻河蝦幾大隻, 加上燒得剛好.....yummy!
超豐富既晚餐呢!! 食得好飽呵.


0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...