婚禮之最

上午11:42:00 Ishiha 0 Comments

相信好多BLOG友都有寫下"婚禮之最", 而我覺得幾有意思!! 可以一次過將所有不滿及所有最愛寫哂出來......wah lalalala!!
既然已經完成我既婚禮回顧, 不如再寫埋呢篇吧!! HAHAHA.....仲要係我同小吉子婚後既第一個平安夜寫, 感覺relax d會寫得更深入吧!!
好了, 開始!!
最喜歡禮服 唉~~呢個問題真係好難答, 我自己就覺得件件我都好滿意.  所以就問埋小吉子意見, 佢個人最鍾意我穿紅色晚裝, 他覺得好似女神呵.

最愛影相禮服 最鍾意穿住影相既禮服咪係婚紗啦!! 雖然我好鍾意LM Lace WG, 但原來發現影得最多相都係第一件婚紗, 而且仲周圍著住影相....包括: 出門, 行church, 到1881 hertiage.
最有代表性 估唔到, 真係估唔到, 穿褂影相係最有代表性, 係最靚!!  最後我放棄穿我買既新潮褂, 的確係明智的選擇.
最興高采烈 小吉子好開心順利接到新娘,唔知係咪HIGH過頭,自己提出要抱住我+錫錫轉一圈比大家睇......你話小吉子係咪高興過度變傻了.

最可愛一對 兩位小朋友,他們分別是我的花仔&花女.

最勇氣可加 唉~~~~ 咪就係我上頭那晚發生.  其實個個bride-to-be都穿上頭睡衣, 沒有大問題.  問題在於我要穿這套睡衣搭車返酒店{要在家裡上頭}.  仲要加外衣+紅色大褸+穿紅鞋子先出得門口.....我未出家門, 已經令我的家人笑到眼淚水都出哂!! 可想而知, 我有幾大勇氣先出到門口, 面對路人.

最多人鍾意既回禮禮物 因為所送既回禮禮物比較實用, 結婚當晚睇下有冇賓客唔鍾意冇拎走, end up係一份都冇剩, 仲唔夠派呢!! 有d賓客想要多兩三份也沒有機會, 連我的儲備都拎走埋.
最多人問的問題 就 係我呢個特別的頭飾, 引起大家關注!! haha!! 一連串問題問返我.......好多賓客/朋友問我, 呢個髮飾係999金/K金打造?  是mm送給我的大禮嗎?? 咁特別我都好想買一個, 唔知可以係邊買呢.....etc.  其實呢個頭飾係由我MUA joyce自己手造的, 是K金, 而且手工好精細.  起初我決定mua後, 便已reserved大婚當日用的了.

最滿意的DIY  其實有好多DIY我都好滿意, 也沒有諗過自己原來可以做得咁成功!! 當中最多人讚就係我造給各兄弟姊妹既襟花了.  見到的朋友, 都覺得好靚好特別, 我也希望遲少少再做一SET 襟花於好友婚禮當日用. 

最型 當然係hubby小吉子!! 特別鍾意小吉子穿上西裝, 好型!!  

最"支力" 將金鐲帶哂上一隻手, 仲同賓客敬酒!! 就好似打拳練力一樣

最慘情 係其中一位兄弟被捉住玩愉伽, 真係多得一班姊妹呢!! hahaha
最強組合 係姊妹團, 多謝她們不辭勞苦,給我一個滿意的婚禮!!仲有,就係有佢地,先有上面的苦情慘況。 hahaha
最想食  係個蛋糕,但最終一口也試不到!!
最感動 MARCH IN後, 小吉子上台到大家講: 前世我地係夫婦, 今世又係, 希望下世可以請大家再飲過.

最愛之snap 係1881 hertiage內影既一張相, 我同小吉子好似公主同皇子逃跑一樣.
最好彩 除左認識到小吉子之外, 婚禮當日最好彩係行禮時先下大雨, 其他時間沒有下雨.  真的好彩!!

最聽出耳油 係小吉子讀愛的宣言時, 個個拍哂手叫好, 當然係令大家聽出耳油啦!! 因為實在太好笑,  所以我錄低左整段, 可以成日都聽得返.  仲有就係可以比小吉子聽返自己對我講的愛的承諾嗎...HAHA

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...