Real Wedding 教堂篇

上午11:22:00 Ishiha 0 Comments

其實我真係蠢!! 唔應該咁快比小吉子見到我個bridal look
不過冇法啦!! 大家一起由酒店出發到教堂, 到達教堂時間是13:50
距離行禮時間 {14:30}還有大半個鐘
幸好當日沒有其他教友係玫瑰堂行禮  
賺左呢!!
因此我地有較多時間影相及佈置禮堂

教堂佈置全用上: white & green!!
玫瑰堂係briefing session時講明佈置規則, 而教堂只會提供一張枱, 花鐘&紅地毯!
Church ceremony booklet 是由我自己用color printer印, 喜歡那種噴墨化化地既效果
另外簽名筆 & Signature Frame 也一早預備好
所有兄弟姊妹不用5分鐘就可以set好哂, 還可以 standby 款待賓客 

之前也有考慮用decor co.佈置教堂
但一想到沒有代表幸福的 lily of valley 陪住我行aisle, 實在有點失色!!
於是用上diy flower cone 作為aisle decoration!!
雖然我有考慮過flower cone細少不太顯眼, 但我自己覺得simple is the best!
而且可以更容易給各位兄弟姊妹置放於aisle兩旁

而我下午行禮的花球也是用上white & green!!
由blog友仔嘖嘖稱奇蚌 做的呢!! 好喜歡這個wedding bouquet
有齊我喜歡既details (Green & White Wedding Bouquets時也有提過):
1) 多層次  2) 花球細小  3) 唔要agnxx b款  4) white & green only!
真的要多謝蚌蚌呢!

時間一到, 康神父見我同小吉子ready ready ready!!
司琴隨即彈奏音樂 (當日是由我一位姊妹負責), 儀式便正式開始~~

兩位可愛既花仔花女拎住我自己diy既 Wedding Ring Pillow &Hydrangea Pomander花球
隨即行上紅地毯, 然後是伴娘
而我就由pp繞住我手帶我踏上紅地毯

沿路好多親友在場!! 他們有的拿出相機影相, 有的在大力鼓掌呢!!
好喜歡這幾張相~~~~~~~~~

行禮期間, 還下起雨來.  而且愈下愈大, 我相信在座的人也能聽到!
當時小吉子讀誓詞的時候, 真係好緊張!!
一路講就一路成個人震, 而我仲見到佢眼濕濕!!
估唔到小吉子同我傾返, 原來給對方一個承諾是如此感動!!
其實我也被感動, 不停的忍忍忍.......只是沒有流出眼淚

現場真的很嚴肅, 加上之前也有做踩排, 但竟然有兩宗蝦碌事件發生
1. 小吉子唔記得揭開頭紗
當時我已經用眼神示意, 但小吉子收唔到!!
最後由神父細細聲通水, 小吉子先如夢初醒

2. 交換介子時, 小吉子遞錯手!!
戴錯手也不打緊, 再衰係......他緊張過度, 手指發熱, 導致手指腫起
於交換介子時, 我試了很多次!! 也不能把介子戴入他手指上, 只戴一半便停

相方家長步上祭台前, 於神父的見證下簽好婚書
成功啦!! 我成為了圓C9
神父隨即宣佈禮成!!

外出下雨既關係, 禮成後大家可以留係祭台前影相
平時係唔可以的影咁耐...........真係好彩
又可以影多d相啦!! haha


好開心當日見到Blog友仔Memi來觀禮呢!!





0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...