Real Wedding 出門篇

下午7:56:00 Ishiha 0 Comments

我地好準時11:00出門
一踏出門口一剎那
姊妹不停的灑米
真係估唔到有位外國遊客走過來同我地講 CONGRATULATIONS!!
而他好希望同我地合照呢!! 那當然沒有問題啦!! 

當日望個天係有點灰灰黑黑, 但天氣都仲幾熱.
而接近中午就更加唔駛講啦!!
睇返呢幾張同兄弟姊妹團影既相, 就 feel到佢地個個既熱樣.........真係辛苦大家!!

臨出發, 係車上再影
我覺得這幾張相, 影得唔錯呢!! 有少少特別

由酒店到男家只需10分鐘車程, 加上當日唔塞車, 好快就到!!
唔知大家有冇覺得著褂上落車時有少少困難?? 我自覺有少少!!
可能因為身上要自我照顧既ITEM實在太多, 搞到我唔小心把頭後髻撞向車門

大家有留意的話, 唔難察覺自我同小吉子出門到車上, 都係不停錫錫影相
我個妝都被小吉子錫到走哂樣出哂界
所以一落車, MUA joyce 第一時間幫我補妝才上樓見老爺奶奶

返到去男家, 小吉子就拖我入新房 {梗係唔係趕住洞房啦}
係因為老爺奶奶係房入面
估唔到第一個上前同兩位打招呼既人...............竟然係我 {你睇下小吉子個樣, 就知佢當日唔知自己點算好啦}

一早知道男家親戚比較多, 之前也有問過99會有幾多親戚用茶, 但答案係"計算唔到"
但當日敬茶原來有10多人!! 好彩mm預留多一倍何謂巾當日派用

今日幾個鐘都未正式飲水, 見到有人贈我"綠茶"一包, 即唔客氣暢飲
離開男家樓下回酒店換妝前再影

返到酒店啦!! 真係唔係好捨得套褂呢!! 最後褂 LooK之ENCORE.

各位兄弟姊妹辛苦左成半日, 仲有下半場呢!!
比D時間各位食Lunch及稍作休息, 而我就上房換衫....仍然係冇得食飯.

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...