Real Wedding 婚紗篇

上午11:17:00 Ishiha 0 Comments

轉妝選擇回酒店, 除了方便大家食飯休息之外
小吉子也可以到房間稍作休息
另外交通及行禮地點也是我考慮之列
因為酒店與行禮地點非常近
唔駛5分鐘車程就可以到達玫瑰堂~~~正!

大約12:30我已經返上房轉妝了
不過也要用30多分鐘將成個妝轉過
我不知有多開心可以有30分鐘好好的坐坐休息自己雙腿呢!!
估唔到攝影師捉到我呢個披頭散髮既Moment呢!!
其實仲有一張相係激版披頭散髮, 不過唔post比大家睇啦!! 我怕嚇親人呢......

joyce係試妝時已決定為我化一個日本bridal look
所以個髮髻set得比較高......用以拉高整個人高度 (視覺上)
set好頭之後, 影了幾張單人snap呢!!
因為小吉子係我化緊妝既時候, 不停被影!!
等了30多分鐘, 都應該輪到我影下啦啩.

小吉子係我化妝其間, 冇0野做....點算好??
於是攝影師叫小吉子拎對介子出來影下相
攝影師仲叫小吉子把玩對介子, 還拍下這幾張相
幾特別呢!! 仲 feel到小吉子一種幸福既感覺呢!

原來不知不覺間攝影師拿了大腳8對婚紗鞋影相呢!! (唔駛估, 咪係我囉!!雖然我唔高, 但鞋size: 38)
好開心影snap時, 影埋boutonniere呢!! 如果遲15分鐘都冇得影呢!!
因為兄弟姊妹食完lunch後, 已經上房打點, 還會換呢set boutonniere

 好鍾意呢件婚紗, 係final trial時換左呢件!! 超滿意!!
加上長lace veil與婚紗上既lace係一套{我最後放棄沒有用自己diy既veil}
唔知大家有冇見到玻璃反射婚紗後既bowl呢?
影左幾張snap, 都要準備出發啦!!

我們好準時1:30出門口到Rosary church
由酒店房到大門上車, 路程其實很短, 但不停的影呀影呀!! 用上了10分鐘呢!!

我同小吉子都好鍾意呢兩張相
1. 普通走廊一道, 但影到咁特別既效果, 一讚!! 有少少似去左皇宮影相呢!!
2. 臨上車前, 於未佈置既樓梯影相 {當時好多遊客舉機影我同小吉子呢!!}

 


0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...