Real Wedding 準備篇

下午7:46:00 Ishiha 0 Comments


0920
今早起身時間是0630
第一時間打電話CALL room attendant 收拾房間
估唔到一call即到
那時我還未梳洗好
而我只係剛剛敷好個mask出來
就見化妝師joyce同助手到達
我們只係談了幾句
隨即伴娘同我的家人也到齊!!
要知道化妝時間比較耐
而我沒有特別吩咐攝影師早到
所以暫時少休既細佬便充當攝影師的角色
不停為我同伴娘拍照 (唉!! 伴娘係我未來弟婦, 你話會影邊個多呢?)


早上八點過後
姊妹團同其餘家屬陸續到遲酒店
而兩位攝影師及一位videoman更自動提早15分鐘到呢!!
他們便隨即開始工作

而每逄剛到既朋友/親戚都會走過來恭喜我一番
成間屋都充滿未開始先高漲既情緒呢!!
點解??
你睇下d姊妹就知啦!!

準備玩遊戲都咁落力
就知一陣小吉子同兄弟團要排除萬先可以娶到我!!

大家諗起都已經勁興奮
*
*
*
係大家落力準備既時候
我已經差唔多搞掂好啦!!

同各姊妹影相
她們各人穿起淺綠色既姊妹裙好sharp呢!!
問過意見人人都好鍾意
quality好, 價錢又抵 (遲d介紹比大家)

最可惜係我missed左同pp & mm合照
其實當日好多人
完全唔知pp&mm去左邊
影唔到相
不過我就有同細佬妹合照
還與大妗姐auntie to 影相

大家睇來都準備就絮
READY

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...