Real wedding 上頭篇

下午7:44:00 Ishiha 0 Comments

未開始進入921大工程披露之前
我好想講下前一晚上頭既經過
真係嚇親自己又嚇親人
一早我同家人決定921會係酒店出門
前一日下午我已經將所有物品車去酒店作準備
沒料到mm吩咐我不好帶上頭物品到酒店
她一心諗定酒店點龍鳳燭會誤鳴 fire alarm 呢個問題
雖然我唔排除會有上述事件發生
但我見朋友仔係酒店出門都沒有出過問題
為左唔想令mm擔心
我便一口答應mm --上完頭才返回酒店吧!!
沒想到會有嚇人事件出現
*
*
*
到了午夜12時
收到男家打電話通知女家可以進行上頭儀式
於是mm好開心的為我上頭
一梳....兩梳....三梳....
上完頭仲有湯圓食呢!!
仲收到mm既大利是
仲話收過大利是就大個女啦!!
儀式完結後
我打算換衫坐車到酒店休息
mm突然係廚房跳出來同我講
要穿上頭睡衣到聽日
你坐車過去也要穿著
唔好除呀?!!
0下0下
0下
咁我點樣出到門口呢??
mm好聰明的叫我加件外套便走吧!!
不過外套也要紅色
一穿上外套都會穿崩的
~~因為會見到我條上頭短褲~~
於是我又找了一件粉紅色沙灘裙穿上身
再加外套先出得門口
當時mm,pp,細佬妹見到我呢身造型已經笑到眼淚水都出埋
可想而知嚇c人程度真係好高
唉!!
估唔到mm叫我咁樣穿
佢自己係笑得最大聲0個位

又最估唔到係
我細佬將呢個嚇c人樣拍下送比我呢??

車一到達酒店門口
我就即刻走去搭lift上房
我相信經過大堂既人
仲以為見到個由頭紅到落腳又飄移好快既外星人呢!!

上到房睇睇時間已經零晨一點多
但係仲未佈置整間房呢!!
於是我同細妹夾手夾腳好快貼哂d雙囍先訓覺
雖然當晚我沒有失眠
不過我唔太習慣早起身!!
仲要訓得幾個鐘
我起身後一定會有水腫面
只怪我係一名水怪 (日飲1.5-2L水)
當日我忙到一頭煙
忘記左訓覺前三小時制水呢!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...