Real Wedding 敬茶篇

下午7:54:00 Ishiha 0 Comments

開心又好笑既遊戲結束
接著是敬茶環節
首先向pp & mm敬茶, 之後是幾位長輩

當日mm & pp襯得好靚!!
因為之前比較忙
我都唔知我pp為左我既婚禮
特登去買過副眼鏡, 又買埋同mm襯埋一色既領tie呢!!

好開心可以同pp & mm來一張錫錫大合照
而每次同小吉子鍚鍚後, MUA JOYCE會即刻幫我補妝!!
JOYCE仲問我: 你地係咪錫得好肉緊呢?? 點解次次都會鍚過界??

敬茶時間我預了30分鐘, 不到一會已經順利完成
而且有時間鬆動可以與各位兄弟姊妹合照
好開心我買既兄弟tie及訂造的姊妹裙顏色出奇地一致!!

仲有仲有.....你睇下小吉子擺哂pose影呢張大合照
就知佢有陰謀地搶哂成班兄弟姊妹 +我既鏡啦!!

影完大合照, 各位兄弟姊妹又開始忙碌收拾
因為要準備11:00吉時前出門口往男家進發
但我同小吉子依然好開心的繼續影呀影呀!!
當時真係唔知會影左咁多張靚相
其實係我未收到相前, 我仲係十萬過擔冇靚相呢!!

我同小吉子好少比人影咁多相, 而唔駛望鏡頭!!

我本人好鍾意呢張單人照!! 影到我好瘦呢!!  {睇左咁多張, 開始自戀狂呢!!}






















0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...