Real Wedding 應戰篇

下午7:51:00 Ishiha 0 Comments

唔知係咪男仔最鍾意遲到??
等到一班姊妹極度心急
其實唔係班兄弟故意遲到
而係其中一位兄弟要幫我去花店取另一個花球及襟花, 塞車而遲到!!
當日花車一早準時到達
小吉子一見到架花車好開心呢!! 仲有掛上.....ME 32車牌
真係巧合呢!! 車牌對我地兩位來講是很有意思的呢!!
開心過後, 小吉子就幫架花車佈置啦!!
用上我DIY既 花車佈置, 估唔到出來效果唔錯

其他兄弟也用上我一早買好的淺綠色 tie
之後等了一會, 另一位兄弟趕到
今次各樣都ready好啦!!

兄弟們隨即應戰
睇下兄弟團已經擺哂陣應戰
而姊妹團都唔弱, 笑住口等兄弟落網

第一關開始!! 不過未開始遊戲之前, 各姊妹已準備好所有道具美化小吉子及幾位兄弟
遊戲1 :
首先係酒店hall內找三位外籍人士, 解釋自己今日要結婚, 再係賣身契上面簽名以作支持!! 其實都好易 {應該要找三位靚仔既外籍人士嗎......第一位真係幾靚仔架}

順利過關上樓玩第二個遊戲
遊戲二: 做指定瑜伽動作 (男士唔方做到姊妹要求), 罰飲奶樽內飲品
原本遊戲係預備左多個
而我一早知道兄弟班會賴皮拖延時間
預留45分鐘比大家盡情發揮, 因遲到後變成30分鐘時間
最後玩完遊戲二, 各位在場人士無奈要放過小吉子!!
**當日mm即刻同各姊妹講: 點解唔玩耐d呀?? 玩盡d嗎.....haha!! 連我mm都覺得唔夠盡興呢!! **
接著就要小吉子向大家 (包括我要聽到) 讀出偉大既愛的宣言

玩遊戲期間我係房同PP影相
小吉子原來好快的全部朗讀出來 
大家拍哂手叫好...因為真係讀得好快, 唔停一路讀仲要個個字都清清楚楚
其實我唔係太聽得清楚.....

                                     所以小吉子再係房門前朗讀多一次! HAHA

小吉子過關之後, 當然唔少得俾開門利是啦!!

  禮成!!    禮成!!
pp帶我到小吉子面前, 把我的手交托給小吉子

唔知係咪小吉子開心過頭, 傻左!! 他即場抱起我+錫錫繞了一圈呢!!

睇到大家好開心呢!!


第二日起身, 我叫小吉子補讀一次愛的宣言比我聽呢!! 再讀已經慢左啦...

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...