A Start of my WEDDING

下午7:43:00 Ishiha 0 Comments

自從去完honeymoon後
兩邊家長不停追我問攝影師拎相
差唔多次次見面都追我一次!!
好彩佢地幾位唔係追我生仔
如果唔係, 我就大件事啦!!   {邊度可以如期生仔先得?!}

事實我係一d都唔急於逼攝影師交相
不過逼得我咁緊, 我都要做返少少工夫去同家長交待
於是我就隔兩至三星期左右
便打一次電話問問攝影師交相期
終於上星期五收到攝影師來電
星期一有相睇啦!!

收到時見到盒內有4隻dvd咁多 (未計video),
仲有成千多張相, 點有時間睇呢??
不過我已經第一時間燒碟交相比兩邊家長
等佢地安心同放心!!
加上呢排天氣咁凍, 我要冬眠!!

仲要做左C9後追睇台慶劇
變得沒有太多時間整理相片
到呢家我都係睇過一次咁大把!! 唉~~~

好吧!! 由今日開始............大家一起陪我睇相啦!!
我會努力為大家分享我既921 WEDDING
希望大家唔會比我d相悶C啦!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...