WAY BACK TO HOME

下午1:29:00 Ishiha 0 Comments

DAY 5: 28 September 2009
今晚我地會坐飛機返香港
結束了我地6日4夜之旅
好唔捨得呢個PARADISE呢!!
Maldives真係好靚, 係一個好值得回味的地方
雖然呢幾日沒有太多東西做過
更加唔似我平時去旅行的模式
但都一樣過得很開心!!

我地坐2030由male開出到吉隆坡, 再轉2330機到香港
SHANGRI-LA好好, 冇一早就趕我地走 {平時Check out time: 1200}
他們仲好細心係check out早一日係房內放低一封信
註明buggy取行李時間, 原來係酒店會幫我地check-in 幾點buggy會接我同小吉子到碼頭
真係服務周到!! 連我地既行李都寄埋倉!! 我地只係兩手Flink flink去坐飛機就得啦!!
差唔多1730先到reception check out, 跟住resort仲送左兩杯farewell drink比我地呢!!

  係Bar一路嘆埋杯farewell drink, 仲睇埋好靚既日落就坐speedboat離開.
 
終於要離開天堂啦!!
 
 係呢10個鐘機程入面, 食左好多餐呢!! 最鍾意係食沙嗲, 真係好好味.  


0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...