下雨中的MALDIVES

下午1:23:00 Ishiha 0 Comments

DAY 3: 26 September 2009
今日起身不久
已經下大雨
不過這裡下大雨真的好短暫
不需一會就出強勁的太陽了
咁好天, 又點會唔去游水呢??
於是我地又去snorkeling & 游水
游完水再休息一會
{平時小吉子已經好鍾意放工後去踩單車, 去到咁靚的地方又點會放過我呢?}
於是小吉子&我踩單車到了周圍影相, 及到海灘邊拾貝殼
因為下午下過雨沖左好多貝殼上岸

 可能我地太遲去, 比一對外藉夫婦拾起哂呢!! {佢地仲同我地傾談了一會, 
給我看看他們今日的收穫呢}
不過行行下, 又開始黃昏了


 昨日太多節目的關係, 都沒有機會欣賞美麗的黃昏呢!!
真係好靚呢!! 欣賞完日落就差唔多去食dinner
今晚我reserved左去Fashala食BBQ SEAFOOD


   他們仲安排左最近海邊及最靜的位置給我們用餐
海鮮好新鮮, 款式唔同, 但樣樣精!!
有海蝦, 龍蝦, 蟹及青口 {可以凍食, 仲可以叫廚師BBQ呢!!}
除左有海鮮, 仲有SASHIME同埋我好鍾意食既Prosciutto!!
超級豐富的晚餐

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...