Maldives 天堂

下午1:20:00 Ishiha 0 Comments

DAY 2: 25 September 2009
只睡了兩個鐘, 便起身睇日出
點知係冇得睇!!
因為旭日初升位置係我地VILLA後面
咁咪即係我地間VILLA可以睇到日落??
於是又睡多一會才起身
去Maldives既好處就係可以優閒地過日子
對於剛完成自己既婚禮
總想立即放下一切嘆下休息幾天
原來起身再睇周圍環境真的很不同
第一時間走出露台睇下
影相出來很有postcard感覺
真係好靚, 好自然
我同小吉子影相都玩左成個鐘先call buddy車我地出去食早餐
初到埗未識環境, 可以call buddy車你. 
之後熟習了, 就可以踩單車出去 {每一間villa外已放有兩部單車}
我地食早餐既地方係resort其中一間restaurant -JAVVU
 仲對住個咁靚既沙灘食早餐呢!!


食早餐都可以揀BUFFET/ MENU ORDER
食物品質有保證, 好新鮮, 有大量生果任食
最鍾意食Omelette, 真係睇住廚師用好多心機去做
仲有係麵包籃, 日日都會放係枱上給你
Croissant做得好好食, 好鬆化好脆口, 就好似酥皮一樣
食完早餐, 就係附近行下影相 
遇見呢位好可愛的小朋友
成日跟住我同我影相呢!!
之後我地開始snorkeling
{記住我原先係好白, 仲要係用左60+ sunblock.
 玩得咁開心, 之後幾日就知味道啦!!}
 
食完lunch, 我地就join左3個小時的bicycle tour
呢個tour係會坐船出去另外兩個島踩單車 -Gan & Feydhoo
  好好玩的, 因為有導遊帶隊之如, 又會講解當地的歷史及居民生活
我好鍾意Feydhoo當地居民的屋好colorful, 小吉子一路踩一路幫d屋仔影相 

玩完三個小時單車就坐返船返酒店, 係海中心望返酒店, 真係好靚!!

玩到差唔多接近黃昏
休息左一陣, 又出去食dinner
因為shangri-la resort有grand opening promotion, BB upgrade到HB
那裡有3間 restaurants, 可以任揀一間食dinner
我地今晚去左Khazaanaage [Features cusines from the Indian Ocean, the Middle East & South China Sea, only served dinner]
Khazaanaage又係對住個海享用candle night dinner
周圍環境好靚好romantic呢~~~~
我地揀左食Indian food, waiter會比個indian food menu我地揀
跟住waiter會set一盞白燈比你睇menu, 睇完就拎走
每人可選menu內任何一個soup, appetizer, main course及dessert

 真係好多的一餐, 我同小吉子係食唔哂!!

食完dinner, 我地call 左buddy sent返我地返villa
夜晚好靚!!
因為water villa bridge開哂兩旁的路燈
係周圍冇燈既環境下
好似睇緊水中的星星一樣



0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...