Last night in Maldives

下午1:28:00 Ishiha 0 Comments

DAY 4: 27 September 2009
今晚係最後一晚係MALDIVES
所以今晚一定D.....HAHA
因為呢幾日都去左游水+Snorkeling
搞到曬到 sun burn
於是book左 chi spa做massage



  去到職員即刻送上毛巾及茶,
去到職員即刻送上毛巾及茶,
還給了我們一份questionnaire, 填好後就會知道自己係屬於那個element
知道自己屬於那隻element後, 便會帶你去spa house



 chi spa massage therapist手勢好好, 而且好細心
佢地見到我地兩個sun burn左幫我地用aloe gel搽身呢!! 真係好體貼.
做完spa, 又已經差唔多到日落時份
到了周圍影下相 {因為明天便要離開呢個paradise}

 我們reserved左Khazaanaage最靚既位置吃飯
因為太黑既關係, 影相都有困難
 今晚決定要試下食south china sea food
我們點了一條蒸魚+越南美食
條魚蒸得好好食, 有水準 {好開心食到咁新鮮的海石斑}
仲有dessert呢!
食完飯返到villa又有驚喜
之前book resort時remark了我地係去honeymoon
襯我地去左食dinner, villa職員幫我地係房內佈置
全部佈置都係用上鮮花, 真係好romantic呢!!
 連個bath tub 有泡泡浴之如, 仲有埋candle點綴
過埋今晚, 就要返香港了.....真係唔捨得.

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...